WORKSHOP
Jak posílit angažovanost zaměstnanců skrze interní PR
Máte pocit, že nejste dost zajímaví pro dobré uchazeče a chcete to změnit? Víte, že vaše interní PR ovlivňuje to, kdo se přihlásí do vašeho výběrového řízení? Ptáte se, jak předejít tzv. syndromu vyhoření u stávajících lidí a nepřicházet o ty šikovné?
Nejbližší termín
Termíny:
|
---|
Termíny:
24. 09. - 24. 09. - Brno (Lucie Spáčilová)
|
Informace
Workshop trvá 1 den (vždy v čase 9:00 až 18:00) a pravidelně se koná v Praze a v Brně.

Co se na workshopu naučíte?
Když už pouhá inzerce nestačí, je třeba se pustit do interního PR. Nevíte, jak interní PR uchopit nebo jak ho vylepšit? Právě proto jsme připravili tento workshop. Získáte na něm odpovědi na tyto otázky:
Zjistíte, co může dobré jméno firmy jako zaměstnavatele snadno poškodit a co je nezbytnou ingrediencí, která vám pomůže udržet lidi v týmu, a také zvýšit zájem kandidátů.
A NAVÍC si odnesete přesné otázky do průzkumu interního mínění vašich zaměstnanců.
Na co se můžete těšit
Co je ústředním tématem workshopu a co byste si měli odnést? Na to vám odpoví Hana Slačálková, trenérka workshopu.
Termíny workshopu
Termíny:
|
---|
Termíny:
24. 09. - 24. 09. - Brno (Lucie Spáčilová)
|
Pro koho je workshop určený?
Určen je pro šéfy, manažery a personalisty, kteří by na interním PR měli velmi intenzivně spolupracovat.
Podmínkou účasti na workshopu je absolvování klíčového semináře Jak vytvořit a udržet skvělý tým nebo alespoň odborné přednášky Jak efektivně vybírat zaměstnance. (Nebojte, přednáška je online a má pouhých 89 minut. Více o ní tady.)
Co řekli o workshopu účastníci
Naučte se vytvořit a udržet tu správnou sounáležitost a spolupráci týmu a buďte tak ve výběrovém řízení konkurenceschopnými. Vybudovat firemní kulturu a využívat jejích výhod nemusí stát mnoho peněz ani času!

Kdo workshop povede?
Hana Slačálková pravidelně pomáhá klientům hledat ty nejšikovnější zaměstnance. Zároveň se o nábor stará i u nás v Performii a specializuje se také na sociální sítě. Její energie při přednášení je neuvěřitelná.
Organizační informace
Workshop trvá 1 den (9:00-18:00) a pravidelně se koná v Praze a v Brně.
Cena účasti na semináři je 12 000 Kč bez DPH. (Občerstvení a oběd po dobu semináře jsou v ceně.)
Workshopy se pravidelně konají v Praze a v Brně, a to nejčastěji na našich pobočkách. Pokud to je jinak, vše se dozvíte ihned po přihlášení na akci.
(Vyhrazujeme si právo odmítnout dodat službu z důvodu jejích plných kapacit.)
Přihlásit se na workshop:
"Interní PR a firemní kultura
Po vyplnění formuláře vás budeme kontaktovat, abychom vám sdělili veškeré doplňující informace,
případně vám zodpověděli vaše otázky. Těšíme se na komunikaci s vámi.
Naše tipy a triky pro vás
Přidejte se k více než 7000 odběratelů tipů z praxe v náboru a vedení lidí. Aktuální tipy posíláme každý druhý čtvrtek.
