Jak na funkční náborovou inzerci

NAVAZUJÍCÍ WORKSHOP PRO PERSONALISTY A HR

Kdykoli máte psát pracovní inzerát, udělá se vám skoro až fyzicky špatně a raději jdete dělat cokoli jiného? Po tomto workshopu už tohle nezažijete! Dostanete konkrétní návod na to, jak s lehkostí sestavit psaný i obrázkový inzerát, i když zrovna nemáte „kreativní střevo“.

Nejbližší volný termín workshopu:


„Zaujal mě váš originální inzerát! Jako by ta nabídka byla přímo pro mě!“ slyšeli jsme už mnohokrát od šikovných kandidátů, kteří reagovali nám nebo našim klientům na vypsané pozice. Chtěli byste vědět, jak na to? Chtěli byste umět inzercí přitáhnout nové kolegy, kteří s vámi budou „na stejné vlně“?
Přihlaste se na tento workshop.


Co o workshopu říká jeho trenérka Hana Slačálková?

Hance za uplynulý rok prošlo rukama více než 1.000 kandidátů na nejrůznější pozice (od dělnických postů po nejvyšší management). Průměrně se jí do 1 výběrového řízení přihlásilo 33 kandidátů. Takže nečekejte suchou teorii, ale naopak spoustu ověřených tipů z praxe, které vás ve tvorbě inzerátů posunou na vyšší úroveň.


Co si z workshopu odnesete?

  • Schopnost napsat lákavý inzerát bez otřepaných frází tak, aby přilákal tu správnou cílovou skupinu.
  • Návod na to, co vše musíte o pozici vědět ještě před tím, než se do inzerátu pustíte.
  • Minimálně jeden hotový psaný inzerát na konkrétní pozici, kterou obsazujete.
  • Dovednost vytvořit základní obrázkový inzerát do pár minut.
  • Inspiraci a nápady k tomu, jak připravit náborové video bez nutnosti velkých finančních výdajů.
  • Odpověď na různé otázky k náborové inzerci jako je třeba „Je dobré v inzerátu uvádět mzdu?“ nebo „Je lepší v inzerátu tykat nebo vykat?“

Co řekli o workshopu
"Jak na funkční náborovou inzerci"

Skvělý workshop, jako vždy pod vedením Hanky. Získala jsem trošku jiný pohled na tvorbu inerátů, koncept, kterého se držet a jak o tom smýšlet.
Veronika Kallauschová, HR manažerka, Backbone s.r.o.
Velké uvědomění, že když nemám úplně jasno v tom, koho chci, blokuji tím tvorbu inzerátu. Logické, ale je dobré si to znovu uvědomit. Líbilo se mi, že nám Hanka ukázala, jak si s inzercí hrát a jak se na ni dívat očima uchazeče.
Pavel Mudra, majitel, modern tools s.r.o.
Skvělá zkušenost. Odnáším si dva hotové inzeráty, což je pro mě velkou úsporou času, zároveň jsem získal vodítka, jak vytvořit další inzeráty. Byl to super zážitek.
Filip Landík, Manažer pro lidské zdroje, UOL Účetnictví

Pro koho je workshop určený?

PŘEDPOKLADY: Podmínkou účasti na workshopu je absolvování klíčového semináře Jak vytvořit a udržet skvělý tým (proto jde o navazující workshop).

Je určen šéfům a personalistům, kteří nabírají nové zaměstnance a chtějí zvýšit svou úspěšnost a efektivitu v náboru.

Organizační informace

Workshop trvá 1 den (9:00 - 15:00), přičemž trenérka bude k dispozici i mezi 15:00 a 18:00 pro případné individuální konzultace. Workshop se vždy koná v malé skupince účastníků.

Cena účasti na semináři je 9 000 Kč bez DPH.
(Občerstvení je po dobu semináře samozřejmě zajištěno.)

Aktuální termíny workshopů najdete ve formuláři níže.

(Vyhrazujeme si právo odmítnout dodat službu z důvodu jejích plných kapacit.)

Přihlásit se na workshop: "Jak na funkční náborovou inzerci"

Po vyplnění formuláře vás budeme kontaktovat, abychom vám sdělili veškeré doplňující informace,
případně vám zodpověděli vaše otázky.

Těšíme se na komunikaci s vámi.

  • Vyberte
  • Ještě nevím, kontaktujte mě
Cena workshopu je 9 000 Kč bez DPH.