sociální sítě

INZERCE NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH: Zapomeňte na celé inzeráty


Sociální sítě jsou velmi rychlé a živé médium. Jejich uživatelé od nich očekávají stručná jasná hesla a sdělení. S dlouhými texty, které jsou typické pro klasickou psanou inzerci volných pracovních pozic, zde rozhodně „nepochodíte“. Proč ne a jak to vzít za správný konec?

celý článek

Jak na náborové video?


Podle průzkumů vnímáme až 80 % všech informací zrakem a 94 % lidí si pamatuje obrázek lépe než text. A v době, kdy světem vládnou Youtubeři a Insta stories (krátká videa na sociální síti Instagram), je více než jasné, že díky náborovým videím můžeme velmi efektivně oslovit požadovanou cílovou skupinu. Jak konkrétně mohou taková videa pomoci náboru?

celý článek

SOCIÁLNÍ SÍTĚ: Kdo má vlastně tvořit jejich obsah?


Často v českých firmách narážíme na otázku, kdo má vlastně tvořit obsah sociálních sítí. První nás možná napadne samotný správce, tedy osoba, která dostala sociální sítě na starosti. Od ní se často očekává, že sama naplní obsah firemních stránek na sociálních sítích. Nicméně úplně tomu tak nemusí a možná ani nemá být.

celý článek

Negativní komentáře na sociálních sítích: Kde se berou a jak na ně?


Často se ve své praxi setkáváme s dotazem, jak reagovat na případné negativní odezvy na sociálních sítích. Když pak blíže zkoumáme firmy, ze kterých tyto otázky přichází, zjišťujeme, že i jejich vedení samo dost často cítí, že nálada v jejich firmě a firemní kultura nejsou na dobré úrovni. Tedy nezřídka také tuší, že pravděpodobnost negativních reakcí na sociálních sítích může být větší.

celý článek

Marketing a HR na sociálních sítích: Jak to jde dohromady?


V praxi se často setkáváme s tím, že firmy mají aktivní stránky na sociálních sítích, ale využívají je pouze ke klasickému marketingu, tedy k oslovování potenciálních zákazníků. Ve chvíli, kdy se společnost rozhodne, že tu začne budovat i HR marketing (personální marketing) a značku zaměstnavatele, vzniká nezřídka neochota marketingového oddělení s touto komunikací vůbec začít. Co s tím a jak z toho vytěžit na obou stranách maximum?

celý článek

Jak díky správné prezentaci na sociálních sítích přilákat ty pravé kolegy?


Pokud chcete přilákat do firmy loajální pracovníky, kterým rozhodně není jedno, pro jakou firmu budou pracovat (my jim říkáme „srdcaři“), je naprosto klíčové jasně a srozumitelně komunikovat, jakým směrem se jako firma ubíráte a co je přidanou hodnotou vašich produktů a služeb. Jak by správně měla vypadat prezentace firmy na sociálních sítích?

celý článek

Bez sociálních sítí už to v náboru nepůjde. Vážně!


Když se podíváme kolem sebe, je jasné, že sociální sítě hýbou světem. Můžeme to pozorovat v našem běžném životě, spousta aktivit a informací o dění kolem nás se odehrává právě tam. Ano, kvalita těchto informací je mnohdy diskutabilní, ale tak to chodí asi úplně ve všem (vše má své pro a proti). Co víme ale jistě, je, že sílu sociálních sítí nelze popřít – a to ani v oblasti výběru zaměstnanců.

celý článek

Živá voda pro váš nábor


Doba žádá kreativitu, ale jak na ni? Zažíváme jakousi nouzi v oblasti náboru, a to nejen z hlediska množství reakcí na vydaný inzerát, ale také množství a kvality kandidátů, kteří dorazí k pohovorům. Potřebujeme tedy pro sebe ale i pro nábor ve firmách doslova živou vodu. A kreativita takovou živou vodou rozhodně je.

celý článek

Brzda úspěšného najímání, na kterou se často zapomíná


Zdá se Vám poslední dobou výběr zaměstnanců složitější a přemýšlíte, co změnit, aby to bylo snazší? Možná jste nepomysleli na jednu brzdu, která Vám může úspěch dost výrazně zpomalit. Zjistěte, jak se jí zbavit.

celý článek

SOCIÁLNÍ SÍTĚ: Neignorujte další zdroj Vašich nových kolegů


Spolu s růstem ekonomiky se nezaměstnanost výrazně snižuje a v takovém případě časy, kdy jsme vydali inzerát na pracovních portálech a pak si mohli vybírat z hromady obdržených životopisů, mizí nenávratně pryč.

celý článek

INZERCE PRÁCE: Kam ji umístit, abyste měli tu správnou odezvu?


Nezaměstnanost je velmi nízká, inzerce práce na pracovních portálech už nám přestává stačit a pro některé pozice je dokonce zbytečná. Kde tedy inzerovat, aby se Váš inzerát dostal k těm správným lidem? To se dočtete v tomto článku na téma inzerce prá

celý článek

Sociální sítě: Další zdroj potenciálních kandidátů


V dnešní době sociálních sítí je naivní si myslet, že klasická inzerce na pracovních portálech stačí. 89 % respondentů má profil na Facebooku a 28 % na profesní síti LinkedIn. Zkrátka pokud není firma na sociální síti, jakoby neexistovala.

celý článek