Zeptali jsme se klientů, jak vnímají Performii. Tady jsou výsledky
Naše kolegyně René Kalašová nám jednoho dne řekla: "Potřebuju do bakalářky průzkum vnímání značky a chci ho realizovat v Performii. Pomůžete mi?" Odpověď našich holek v marketingu byla jednohlasně pozitivní. A tak vám tu teď můžeme ukázat zlomek z toho, co jsme o Performii zjistili od více než stovky našich klientů z řad šéfů a personalistů zejména malých a středně velkých českých firem. René práci obhájila a dokončila školu a my máme radost z toho, jak dopadly výsledky průzkumu. Pokud by se vám zdálo, že jsou až příliš pozitivní, můžeme na to říct jen jedno: Zavolejte nám a ověřte si je na vlastní kůži!
Performia: Firma, která dělá HR úplně jinak
Zeptali jsme se, jak by naši klienti popsali Performii někomu, kdo ji nezná. Nejčastěji se objevujícími tématy bylo vzdělávání, výběr zaměstnanců a také rozvoj zaměstnanců a práce s lidmi.

(Průzkum byl anonymní, proto za citacemi bohužel nejsou uvedena jména.)
43 % klientů vidí zlepšení značky
Protože šlo o průzkum vnímání značky, samozřejmě nás zajímalo, jak se u našich klientů za poslední rok změnilo vnímání značky Performia. 27 % uvedlo, že jde o výrazné zlepšení, 16,5 % pak psalo o drobném zlepšení a zbytek to vidí stejně.

Jak dotázaní vnímají značku Performia?
Performia rovná se efektivita a funkčnost
Jaká přídavná jména (vlastnosti) by klienti Performie k naší značce přidali? Tady je prvních 5 míst: Efektivní, funkční, přátelské, praktické, spolehlivé

Performia není personální agentura
Protože jsme – i přes naši nelibost – často popisováni jako personální agentura, zajímalo nás v průzkumu to, zda a jak si naši klienti myslí, že se od personální agentury lišíme. Nejčastěji v odpovědích zmiňovali úplně jiný a komplexní přístup. „Nedává vám ryby, naučí vás chytat!“ popsal jeden z respondentů vše v jedné větě. Ve více větách to pak popsal jiný dotázaný:
Kvalita produktů a služeb
V dobrém vnímání značky hraje obrovskou roli kvalita produktů a služeb, protože bez ní je vnímání jen nafouknutá bublina. Proto jsme se v průzkumu zeptali i na to. 83 % dotázaných nám dalo jedničku a zbylých 17 % dvojku. Je vidět, že pořád máme co zlepšovat, ale za tenhle výsledek jsme tedy obrovsky vděční.
K tomu z průzkumu vyšlo, že pravděpodobnost, že dotázaní doporučí Performii známým je 84,4 % (měřeno pomocí NPS – net promoter score = míra loajality zákazníků).

Tímto děkujeme všem klientům za čas a naší René, že jsme díky ní a spolu s ní zrealizovali průzkum a víme teď zase o něco více o tom, co si o nás naši zákazníci myslí. Máme stále na čem pracovat, protože našim cílem je pomoci co největšímu počtu firem s hodnotnými produkty a službami, aby měli skvělé a loajální lidi v týmu a mohly tak dosáhnout svých vlastních cílů a snů.
Nevěříte, že takový průzkum může vyjít tak dobře? Zkuste spolupráci s námi na vlastní kůži a uvidíte sami.
Průzkum zrealizovaly a vyhodnotily: René Kalašová, Johana Ficová
Toto shrnutí pro vás napsala: Barbora Hartmannová
Chcete se s námi naučit, jak vybudovat skvělý tým?
Podívejte se na aktuální termíny našich seminářů a vyberte si to, co se Vám zrovna hodí.