Iva Schulzová
Trenérka seminářů a Performia partner Čechy
Ivě nechybí zapálení pro práci, profesionalita, ale i smysl pro humor, který způsobuje, že spolupráce s ní je často opravdová zábava. Je výborný odborník ve své oblasti, ať už v pomoci klientům v hledání těch nejšikovnějších lidí, nebo v konzultaci a směrování klientů na tu správnou službu. Stará se o klienty v Praze a okolí a je trenérkou speciálních seminářů a tréninků.
Iva pracuje v Performii od roku 2009 a jede stále na plný plyn, firmám pomáhala dokonce i skrz svou rodičovskou dovolenou. Aktuálně se pečlivě stará o své klienty, pomáhá jim řešit náročné situace, které se svými zaměstnanci zažívají, a má vždy velkou radost z toho, když jim dopomůže k nalezení produktivního, šikovného člověka. Jejím účelem je spojovat lidi, a to jí právě práce v Performii rozhodně umožňuje.
"Do Performie jsem přišla z toho důvodu, že jsem byla nadšená tím, co dělá, a mé nadšení (i když by jeden neřekl, že je to ještě vůbec možné!) s dobou tady strávenou stále stoupá. Performia předává klientům nástroje pro rychlý a efektivní výběr pracovníků, dává šéfům firem možnost porozumění svým lidem. Dává jednoznačné informace o tom, jak s kterým pracovníkem individuálně zacházet tak, aby obě strany byly spokojené a společná práce je těšila," říká o své práci Iva.
Iva tráví nejvíce svého volného času se svými dvěma dětmi, Mikoláškem a Valentinkou, a se svým mužem. Mimo to si ráda zahraje na klavír nebo kytaru anebo si třeba poslechne Jaroslava Duška, aby mohla dál rozdávat moudra.
Co o její práci říkají klienti
„Jsem velmi rád, když mohu potkat člověka, který je "na svém místě" a Iva Schulzová pro mě přesně takový člověk je. Její přístup považuji za naprosto profesionální, spolupracovan s ní je velmi příjemné a již po první konzultaci bylo evidentní, že se ve svém oboru velmi dobře orientuje. Přesně ví, o čem mluví, a jaké je její poslání.“
Josef Kříženecký, ředitel společnosti Century 21 New Home
„Ivuš, děkuji Ti za všechno! Bez Tebe, Tvé podpory a nezdolné
energie, bych se nikdy nedokázala dívat na personalistiku a práci s lidmi úplně jinýma
očima, natož abych vystoupila na Vaší konferenci před dav profesionálů z oboru.
Pomáháš mi růst, a tím i celé naší společnosti. Jsi úžasná a je mi ctí Tě znát a
spolupracovat s Tebou.“
Alena Sailerová, HR Manažerka ve společnosti GEFOS a.s.
Kde se můžete s Ivou vidět?
Co se o ní ještě můžete dozvědět?
Přes deset let v jedné společnosti. Je to vůbec v dnešní době možné?
Články autora
Zkrácená pracovní doba. Krok k efektivitě, nebo do pekel?
V poslední době se u firem čím dál častěji setkáváme s úvahami o zkrácené pracovní době pro zaměstnance. Několik z nich už se do toho rovnou v praxi pustilo. Otázkou ale je, komu to ve výsledku doopravdy pomohlo – pracovitým tahounům nebo těm, kteří se ani před tím moc nepředřeli?
celý článekBÝT, DĚLAT a MÍT aneb klíčové rysy personalisty
Mnoho šéfů firem vnímá personalistu jako administrátora, který má za zákonnou povinnost vyřizovat pracovní smlouvy, nástupy a odchody zaměstnanců a hlášení změn týkajících se personálu na příslušné úřady. Ale co dál? Tady většinou nápady končí.
celý článekI váš přístup k výběrovému řízení může ovlivnit jeho (ne)úspěch
Nedávno jsme obsazovali technické pozice ve dvou různých firmách. Pozice byly poměrně podobné, co se náplně práce týká, a obě firmy jsou z oblasti stavebnictví – člověk by řekl: „je to skoro stejné, můžeme očekávat podobný výsledek“. A přesto to tak vůbec nebylo.
celý článekJak velkou váhu máme dnes přikládat životopisům?
V současnosti můžeme pozorovat, že většina kandidátů své životopisy obohacuje o různé další skutečnosti, jako je například osobnostní charakteristika, fotografie, prezentace profesních cílů a podobně. Jak velkou váhu tedy přikládat životopisu?
celý článekZnalosti? Skvělé! Ale co když chybí něco zásadního?
Jak rozpoznat, zda kandidát, který má potřebné znalosti a kompetence pro výkon dané pozice, bude pro firmu skutečně přínosem?
celý článekDůležitost referencí aneb důvěřuj, ale prověřuj
V dnešní době internetu, kdy jsou kandidáti soustavně vzděláváni v tom, jak úspěšně působit na výběrovém řízení, není právě jednoduché efektivně oddělit „zrno od plev“ a vybrat z většinou vysokého počtu uchazečů „toho pravého“.
celý článek