
Iva Schulzová
Performia partner Čechy
Ivě nechybí zapálení pro práci, profesionalita, ale i smysl pro humor, který způsobuje, že spolupráce s ní je často opravdová zábava. Je výborný odborník ve své oblasti, ať už v pomoci klientům v hledání těch nejšikovnějších lidí, nebo v konzultaci a směrování klientů na tu správnou službu. Stará se o klienty v Praze a okolí.
To, co mě u Performie drží, je práce, která má smysl a ve které mohu pomáhat ostatním. To je přeci nádhera!

Iva pracuje v Performii od roku 2009 a v současné době je na rodičovské dovolené, nicméně ani tak rozhodně nezahálí. Stará se o své klienty, pomáhá jim řešit náročné situace, které se svými zaměstnanci zažívají, a má vždy velkou radost z toho, když jim dopomůže k nalezení produktivního, šikovného člověka. Jejím účelem je spojovat lidi, a to jí právě práce v Performii rozhodně umožňuje.
"Do Performie jsem přišla z toho důvodu, že jsem byla nadšená tím, co dělá, a mé nadšení (i když by jeden neřekl, že je to ještě vůbec možné!) s dobou tady strávenou stále stoupá. Performia předává klientům nástroje pro rychlý a efektivní výběr pracovníků, dává šéfům firem možnost porozumění svým lidem. Dává jednoznačné informace o tom, jak s kterým pracovníkem individuálně zacházet tak, aby obě strany byly spokojené a společná práce je těšila," říká o své práci Iva.
Iva tráví nejvíce svého volného času se svými dvěma dětmi, Mikoláškem a Valentinkou, a se svým mužem. Mimo to si ráda zahraje na klavír nebo kytaru anebo si třeba poslechne Jaroslava Duška, aby mohla dál rozdávat moudra.
Co o její práci říkají klienti
„S paní Ivou Schulzovou spolupracujeme již řadu let. Díky jejímu profesionálnímu přístupu a
především zkušenostem se nám podařilo zajistit řadu kvalitních a produktivních
spolupracovníků pro naši firmu."
Martin Chrt, jednatel ve společnosti REHAU s.r.o.
„S paní Schulzovou už spolupracujeme opravdu dlouho, což dokazuje, že jsem s jejím přístupem opravdu velmi spokojen. Je milá, komunikativní, empatická a svou práci dělá opravdu dobře.
Už od začátku jsem si na ní cenil, že svou práci dělá s plným nasazením. Vždy se mnou mluví narovinu. Když nám s něčím radí, tak jsem si jist, že nestřílí od pasu, že nejprve analyzuje problém, a pak hledá optimální řešení. Je časově flexibilní a vždy dodrží, co slíbí.
U ní je to tak, že vše, co jsem s ní kdy řešil, bylo provedeno k mé naprosté spokojenosti."
Luděk Drobek, jednatel ve společnosti Profibaustoffe CZ, s.r.o.
Co se o ní ještě můžete dozvědět?
Přes deset let v jedné společnosti. Je to vůbec v dnešní době možné?
Články autora
BÝT, DĚLAT a MÍT aneb klíčové rysy personalisty
Mnoho šéfů firem vnímá personalistu jako administrátora, který má za zákonnou povinnost vyřizovat pracovní smlouvy, nástupy a odchody zaměstnanců a hlášení změn týkajících se personálu na příslušné úřady. Ale co dál? Tady většinou nápady končí.
celý článekI váš přístup k výběrovému řízení může ovlivnit jeho (ne)úspěch
Nedávno jsme obsazovali technické pozice ve dvou různých firmách. Pozice byly poměrně podobné, co se náplně práce týká, a obě firmy jsou z oblasti stavebnictví – člověk by řekl: „je to skoro stejné, můžeme očekávat podobný výsledek“. A přesto to tak vůbec nebylo.
celý článekJak velkou váhu máme dnes přikládat životopisům?
V současnosti můžeme pozorovat, že většina kandidátů své životopisy obohacuje o různé další skutečnosti, jako je například osobnostní charakteristika, fotografie, prezentace profesních cílů a podobně. Jak velkou váhu tedy přikládat životopisu?
celý článekZnalosti? Skvělé! Ale co když chybí něco zásadního?
Jak rozpoznat, zda kandidát, který má potřebné znalosti a kompetence pro výkon dané pozice, bude pro firmu skutečně přínosem?
celý článekDůležitost referencí aneb důvěřuj, ale prověřuj
V dnešní době internetu, kdy jsou kandidáti soustavně vzděláváni v tom, jak úspěšně působit na výběrovém řízení, není právě jednoduché efektivně oddělit „zrno od plev“ a vybrat z většinou vysokého počtu uchazečů „toho pravého“.
celý článek