Marta Machovská

Trenérka seminářů a Performia partner Morava

Marta v Performii pracuje už od roku 2007 a pečuje o více než 80 firem v Brně a okolí. Pro své klienty je velmi důležitým pevným bodem a díky svým zkušenostem z různých oborů a velké ochotě pomáhat dokáže fundovaně pomoci a poradit. Aktuálně je na rodičovské dovolené, ale pořád tu pro své klienty minimálně na telefonu.

Jako konzultant na sobě musím pravidelně pracovat. I díky tomu není můj život statický a neměnný, ale neustále se posunuji dopředu a vytvářím lepší pracovní prostředí pro spoustu lidí. A to je něco, co mi dává smysl a dodává energii.

Marta je profesionál každým coulem a přednášení je prostě její. S velkou ochotou pomoci a klidem předává účastníkům seminářů své bohaté zkušenosti z praxe

"Šéfové i personalisté získávají více znalostí a jistoty ohledně výběru a práce s lidmi a to jim dělá jejich práci radostnější a úspěšnější. Proto, mimochodem, tuto práci dělám já. Svůj dětský sen "být paní učitelkou" jsem si splnila tím, že jako trenér učím personalisty a vedoucí, jak správně hodnotit a vybírat zaměstnance," říká o své práci Marta.

A z čeho má Marta ve své práci radost? Když vidí, že její klienti mají funkční tým schopných a pracovitých lidí a šéfové ví, s kým (kdo si jejich energii zaslouží) a jak pracovat. Když pomůže v tom, aby se její klient nenechal zmást na pohovoru jen hezkým úsměvem a řečmi, ale dokázal rozeznat opravdu šikovného člověka, to je právě to, co jí vykouzlí úsměv na tváři.

Jako konzultant na sobě musí pravidelně pracovat. I díky tomu není náš život statický a neměnný, ale neustále se posunujeme dopředu a vytváříme lepší pracovní prostředí pro spoustu lidí. A to je něco, co mi dává smysl a dodává energii.

Co o její práci říkají klienti

„Obsah i prezentace paní Machovské byly vynikající. Úžasné je, že vše je postaveno na praxi
a paní Machovská nejen dokáže popsat problémy, se kterými se můžeme v praxi setkat, ale
dá hned návod na to, jak problémům předcházet."


Bc. Jarmila Mrukwiová, ředitelka MŠ Mateřská škola, Ostrava-Poruba

3 věci, které má na své práci
nejraději

1. to, že jsou firmy viditelně úspěšnější díky našemu know-how
2. že ovlivňuje velký prostor - velké množství firem a lidí a ti jsou díky tomu schopnější, dobře nasměrovaní, mají radostnější pocit z výsledků a práce a získávají velkou vnitřní jistotu
3. to, že svou práci může sama tvořit a být samostaná

Marty osobní motto


To, o co v životě obecně jde, je být postupně schopnější, díky tomu úspěšnější, být nasměrovaný dopředu a nahoru. Prostě expandovat, protože jinak člověk upadá.


Jak se s Martou spojit?

+420 603 185 590


Co se o ní můžete ještě dozvědět?

Performia slaví 12 let: Jak to vidí Marta Machovská?


Články autora

Jak může jeden zaměstnanec demotivovat své kolegy


Motivace zaměstnanců je téma často probírané téma ve všech firmách. Můžeme pozorovat, co zaměstance žene dopředu, podívejme se ale nato, co může vaše zaměstnance neopak demotivovat, co jim bere jejich energii.

celý článek

Personální marketing: Jak obsadit nepopulární pozice?


Jsou pozice, které jsou pro vás hůře obsaditelné? Potřebovali byste větší příliv kandidátů nebo se nehlásí dostatečně kvalitní uchazeči? Máme pro vás pár tipů, jak to zvládnout.

celý článek

Získejte návod na řešení problémů jednou pro vždy


Stalo se vám ale někdy, že se podobný problém opakoval a vy jste přemýšleli, jak jste to minule zvládli? Je možné, že si s ní dokážete ve většině případů snadno poradit. Pokud však bude někdo jiný na vašem místě, bude stejně rychlý a efektivní?

celý článek

5 zaručených ničitelů týmu


Koordinovaná skupina s jasnými cíli a dobrou atmosférou dokáže rychle naplňovat firemní záměry. Někdy se ale nemusí zdát zrovna jednoduché zajistit takovéto fungování týmu.

celý článek

Jak zkušební den s uchazečem šéfa o starosti připravil


Titulek zní jako pohádka o firmě a jejím výběrovém řízení. Ačkoli to trochu jako pohádka s dobrým koncem zní, je článek o případu, který se jednomu z našich klientů opravdu stal a věříme, že nebyl sám. Jednoduchá rada zní: Nezapomínejte na zkušební dobu.

celý článek

5 tipů jak využít průzkum spokojenosti zaměstnanců


Přemýšlíte nad průzkumem spokojenosti vašich zaměstnanců? A uvažujete nad tím, jak využít získané informace? 5 tipů si k tomu můžete přečíst v tomto článku.

celý článek

Personalista ve firmě: Ano či ne?


Z praxe vím, že nejdelší bývá rozhodovací fáze – úvahy a rozhovory na téma „personalista – ano či ne“? U jednoho z našich klientů trvalo 3 roky, než se majitel rozhodl pro obsazení této pozice. Co se během těchto tří let událo?

celý článek

Nový člen týmu: Jak ušetřit zbytečné náklady?


Když se šéfové podívají na svůj tým, nejsou vždy úplně spokojení s pracovním nasazením jednotlivců, jejich orientací v problematice či vnímáním souvislostí. Někdy však můžeme narazit na to, že je s člověkem po jeho přijetí nakládáno jako s inventářem. Je postaven na místo a ponechán svému osudu.

celý článek
Další články autora