Performia v roce 2019 načnula svůj patnáctý rok na českém trhu. Právě jsme se překlopili do druhé poloviny roku, která bude ještě nabitější než ta první. Pohodlně se usaďte a pojďme se podívat na to, které semináře a workshopy jsme si pro vás tentokrát připravili.
KONFERENCE II.
Jednou za čas si pro vás připravíme konferenci, na kterou pozveme zajímavé lidi z celého světa. Jedna taková proběhla v květnu 2019 a byl to nezapomenutelný zážitek. A ač jsme tvrdili, že konference bude neopakovatelná, tak jsme se rozhodli ji, díky velké poptávce, zopakovat hned v září. Však se sami podívejte na to, jaká byla na konferenci atmosféra ve videu níže.
Pro koho je konference Moderní trendy HR určena?
Konference je určena pro všechny vedoucí pracovníky a šéfy, prostě každého, kdo vede jakýkoliv tým,
a HR manažery, kteří s vedoucími pracovníky spolupracují na budování úspěšných týmů.
WORKSHOP - Expertem na hodnotící pohovory
Výkonná ředitelka společnosti Performia Lucie Spáčilová vymyslela workshop Expertem na hodnotící pohovory protože ví, že i pro proškoleného profesionála může být občas těžké předat zpětnou vazbu svým kolegům a podřízeným, se kterými denodenně pracuje. Předá vám ze své praxe kompletní informace o tom, jak takové hodnotící pohovory vést a jak jejich výsledky využít pro udržení týmu.
Pro koho je workshop určený?
Pro kohokoliv, kdo někdy dělá hodnotící pohovory – šéf firmy, vedoucí týmu, personalista...
Předpokladem pro účast je absolvování klíčového semináře Jak vytvořit a udržet skvělý tým.
Profesionální hodnotící pohovory, to je něco, s čím má trenérka workshopu Lucie Spáčilová bohaté zkušenosti.
Komunikační soustředění nejen pro personalisty
Děsí Vás dlouhé neefektivní pohovory, po nichž jste spíše zmatení, než rozhodnutí o výsledku? Stává se Vám někdy, že při pohovoru myslíte na nedokončenou práci a nedokážete se plně soustředit? Ztrácíte někdy s uchazeči (či zaměstnanci) trpělivost? Pak si tento speciální trénink nemůžete nechat ujít. Ale pozor, je opravdu náročný. Trénink bude trvat 4 dny a 3 noci a povede ho Bohumil Kuba, který je zkušeným a oblíbeným trenérem a konzultantem naší spřátelené společnosti Business Success ve spolupráci s naší paní ředitelkou Lucií Spáčilovou.
Pro koho je trénink určený?
Trénink není pouze pro personalisty, ale pro každého, kdo alespoň jednou za čas vede pohovor s kandidátem nebo rozhovor se stávajícím zaměstnancem. Podmínkou je účast na klíčovém semináři Jak vytvořit a udržet skvělý tým.
I my v Performii na sobě pravidelně makáme a komunikační trénink je právě ta nejčastější kvalifikace, kterou společně děláme.
Seminář Poznej svůj skutečný potenciál
Seminář Poznej svůj skutečný potenciál není v Performii novinkou, ale do dnes jsme ho dodávali pouze klientům v interní podobě. Seminář ale slavil takový úspěch, že jsme se rozhodli vypsat termín i pro jednotlivce, kteří nemají tak velké týmy. Zajímalo Vás vždy, jak vést lidi podle typu jejich osobnosti? A jak zvýšit úroveň jejich zodpovědnosti? Jak je přivést k větší iniciativě, efektivitě a jak vylepšit jejich vztahy? V tom případě je tento seminář pro vás! Podívejte se na shrnutí prvního termínu, který proběhl v červnu v Brně.
Pro koho je seminář Poznej svůj skutečný potenciál určen?
Tento seminář není jen tak pro někoho. Je pro všechny, kteří jsou opravdu odvážní a nebojí se skrze poznání svých vlastních plusů, mínusů a své osobnosti více porozumět svým lidem. A nejen těm, seminář se hodí i do situací v osobním životě.
První účastníci semináře Poznej svůj skutečný potenciál pod vedením trenérky Evy Belicové v Brně.
To ale není všechno...
- Mimo tyto "speciality" probíhá ještě léto s interními semináři, protože v podstatě všechny semináře, workshopy a přednášky jsme schopni dodat i v interní variantě. Vždy v tomto případě záleží na individuálních potřebách firmy a umíme témata i spojit a udělat pro Vás seminář na míru. Zapojte do vašeho teambuildingu vzdělávání a dotáhněte tak efektivitu k dokonalosti.
- Když už pouhá inzerce nestačí, je třeba se pustit do interního PR. Nevíte, jak interní PR uchopit nebo jak ho vylepšit? Právě proto jsme připravili workshop Interní PR a firemní kultura.
- Ještě výběrová řízení neděláte za pomocí sociálních sítí? A věděli jste, že více než 61 % mladých lidí dnes očekává, že jejich potenciální zaměstnavatel má stránku na Facebooku, a více než 75 % Vašich zaměstnanců je na sociálních sítích aktivních? Proto tady máme půldenní workshop Sociální sítě: Další zdroj Vašich nových kolegů, které jsme kompletně založili na naší praxi a zkušenostech našich úspěšných klientů.
- No a pak už tu máme naše klíčové semináře o budování týmu, na kterých získáte kompletní, jednoduché a efektivní know-how, jak s jistotou rozlišit mezi produktivními a destruktivními lidmi a jak maximálně využít potenciál Vašich lidí.
Těšíme se na Vás na našich seminářích, workshopech!
Aktuální termíny a všechny semináře, workshopy a přednášky najdete vždy na www.performia.cz
A pokud chcete zůstat stále v obraze, sledujte nás na Facebooku, LinkedInu či Instagramu. Budete tak jako první vědět o všech našich novinkách.
Další články
Historický první Nebuď HRrr brunch je úspěšně za námi. Jaký byl?
Historicky první Nebuď HRrr brunch s Hankou Slačálkovou proběhl v úterý 11. června a byl naprosto skvělý. Setkání komunity, která se vytvořila kolem našich krátkých videí, přilákalo 19 účastníků. Celé dopoledne bylo naplněno inspirací, živou debatou nad příběhy z praxe, skvělým občerstvením a vynikající kávou.
celý článekCo se děje v Performii 6-2024
Co se v Performii událo na jaře roku 2024? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto nabitém shrnutí.
celý článekKonference 2024 je za námi
Největší akce roku 2024 je za námi. Konference na téma Vybudujte vítezný tým hostila více než 180 účastníků. Proběhla i oslava 20. výročí Performie v České Republice.
celý článekCo se děje v Performii 3-2024
Co se v Performii událo na začátku roku 2024? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.
celý článek