Druhá polovina roku bude nabitá semináři a workshopy

Performia v roce 2019 načnula svůj patnáctý rok na českém trhu. Právě jsme se překlopili do druhé poloviny roku, která bude ještě nabitější než ta první. Pohodlně se usaďte a pojďme se podívat na to, které semináře a workshopy jsme si pro vás tentokrát připravili. 

KONFERENCE II.

Jednou za čas si pro vás připravíme konferenci, na kterou pozveme zajímavé lidi z celého světa. Jedna taková proběhla v květnu 2019 a byl to nezapomenutelný zážitek. A ač jsme tvrdili, že konference bude neopakovatelná, tak jsme se rozhodli ji, díky velké poptávce, zopakovat hned v září. Však se sami podívejte na to, jaká byla na konferenci atmosféra ve videu níže. 

Pro koho je konference Moderní trendy HR určena?

Konference je určena pro všechny vedoucí pracovníky a šéfy, prostě každého, kdo vede jakýkoliv tým,
a HR manažery, kteří s vedoucími pracovníky spolupracují na budování úspěšných týmů.


WORKSHOP - Expertem na hodnotící pohovory

Výkonná ředitelka společnosti Performia Lucie Spáčilová vymyslela workshop Expertem na hodnotící pohovory protože ví, že i pro proškoleného profesionála může být občas těžké předat zpětnou vazbu svým kolegům a podřízeným, se kterými denodenně pracuje. Předá vám ze své praxe kompletní informace o tom, jak takové hodnotící pohovory vést a jak jejich výsledky využít pro udržení týmu.

Pro koho je workshop určený?

Pro kohokoliv, kdo někdy dělá hodnotící pohovory – šéf firmy, vedoucí týmu, personalista... 
Předpokladem pro účast je absolvování klíčového semináře Jak vytvořit a udržet skvělý tým.

Profesionální hodnotící pohovory, to je něco, s čím má trenérka workshopu Lucie Spáčilová bohaté zkušenosti.


Komunikační soustředění nejen pro personalisty

Děsí Vás dlouhé neefektivní pohovory, po nichž jste spíše zmatení, než rozhodnutí o výsledku? Stává se Vám někdy, že při pohovoru myslíte na nedokončenou práci a nedokážete se plně soustředit? Ztrácíte někdy s uchazeči (či zaměstnanci) trpělivost? Pak si tento speciální trénink nemůžete nechat ujít. Ale pozor, je opravdu náročný. Trénink bude trvat 4 dny a 3 noci a povede ho Bohumil Kuba, který je zkušeným a oblíbeným trenérem a konzultantem naší spřátelené společnosti Business Success ve spolupráci s naší paní ředitelkou Lucií Spáčilovou

Pro koho je trénink určený?

Trénink není pouze pro personalisty, ale pro každého, kdo alespoň jednou za čas vede pohovor s kandidátem nebo rozhovor se stávajícím zaměstnancem. Podmínkou je účast na klíčovém semináři Jak vytvořit a udržet skvělý tým.

I my v Performii na sobě pravidelně makáme a komunikační trénink je právě ta nejčastější kvalifikace, kterou společně děláme.


Seminář Poznej svůj skutečný potenciál

Seminář Poznej svůj skutečný potenciál není v Performii novinkou, ale do dnes jsme ho dodávali pouze klientům v interní podobě. Seminář ale slavil takový úspěch, že jsme se rozhodli vypsat termín i pro jednotlivce, kteří nemají tak velké týmy. Zajímalo Vás vždy, jak vést lidi podle typu jejich osobnosti? A jak zvýšit úroveň jejich zodpovědnosti? Jak je přivést k větší iniciativě, efektivitě a jak vylepšit jejich vztahy? V tom případě je tento seminář pro vás! Podívejte se na shrnutí prvního termínu, který proběhl v červnu v Brně.

Pro koho je seminář Poznej svůj skutečný potenciál určen? 

Tento seminář není jen tak pro někoho. Je pro všechny, kteří jsou opravdu odvážní a nebojí se skrze poznání svých vlastních plusů, mínusů a své osobnosti více porozumět svým lidem. A nejen těm, seminář se hodí i do situací v osobním životě. 

První účastníci semináře Poznej svůj skutečný potenciál pod vedením trenérky Evy Belicové v Brně.


To ale není všechno...

  • Mimo tyto "speciality" probíhá ještě léto s interními semináři, protože v podstatě všechny semináře, workshopy a přednášky jsme schopni dodat i v interní variantě. Vždy v tomto případě záleží na individuálních potřebách firmy a umíme témata i spojit a udělat pro Vás seminář na míru. Zapojte do vašeho teambuildingu vzdělávání a dotáhněte tak efektivitu k dokonalosti.

  • Když už pouhá inzerce nestačí, je třeba se pustit do interního PR. Nevíte, jak interní PR uchopit nebo jak ho vylepšit? Právě proto jsme připravili workshop Interní PR a firemní kultura.

  • Ještě výběrová řízení neděláte za pomocí sociálních sítí? A věděli jste, že více než 61 % mladých lidí dnes očekává, že jejich potenciální zaměstnavatel má stránku na Facebooku, a více než 75 % Vašich zaměstnanců je na sociálních sítích aktivních? Proto tady máme půldenní workshop Sociální sítě: Další zdroj Vašich nových kolegů, které jsme kompletně založili na naší praxi a zkušenostech našich úspěšných klientů. 

  • No a pak už tu máme naše klíčové semináře o budování týmu, na kterých získáte kompletní, jednoduché a efektivní know-how, jak s jistotou rozlišit mezi produktivními a destruktivními lidmi a jak maximálně využít potenciál Vašich lidí.

Těšíme se na Vás na našich seminářích, workshopech!


Aktuální termíny a všechny semináře, workshopy a přednášky najdete vždy na www.performia.cz

A pokud chcete zůstat stále v obraze, sledujte nás na Facebooku, LinkedInu či Instagramu. Budete tak jako první vědět o všech našich novinkách. 


Co se děje v Performii 12-2022


Co se v Performii událo v listopadu a prosinci 2022? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.

celý článek

Sešly jsme se v Brně


Pracujeme, soustředíme se, pracujeme a čas letí. Vánoce už jsou za dveřmi a nikdo nechápe, kam ten den za dnem mizí. Ani jsme se nenadáli a další 3 měsíce jsou za námi. A to je čas, kdy se v Performii na chvilku zastavíme, sejdeme se s dobrou náladou a podíváme se na to, jak se nám za ty poslední měsíce dařilo.

celý článek

Rok 2022 byl pro podcast O lidech rokem hostů


Přesto, že zajímavých a aktuálních témat pro náš podcast máme dostatek, rozhodli jsme ho oživit hosty z řad našich klientů a spolupracovníků. Důležitý je totiž také pohled zvenčí a každý nový host přinese do našeho podcastu nové zajímavé téma, nad kterým se společně s Barborou Hartmannovou mohou pozastavit. Pojďme se podívat, koho jste v našem podcastu O lidech mohli v roce 2022 slyšet.

celý článek

Nový e-book je na světě!


Hanka Slačálková pro vás sepsala deset pravidel hladkého onboardingu. Onboarding neboli naloďování nováčka je totiž důležitou fází. V našem e-booku se dozvíte, jak ho co nejrychleji dostat na firemní palubu, aby mohl co nejrychleji začít tvořit. 

celý článek