Druhá polovina roku bude nabitá semináři a workshopy

Performia v roce 2019 načnula svůj patnáctý rok na českém trhu. Právě jsme se překlopili do druhé poloviny roku, která bude ještě nabitější než ta první. Pohodlně se usaďte a pojďme se podívat na to, které semináře a workshopy jsme si pro vás tentokrát připravili. 

KONFERENCE II.

Jednou za čas si pro vás připravíme konferenci, na kterou pozveme zajímavé lidi z celého světa. Jedna taková proběhla v květnu 2019 a byl to nezapomenutelný zážitek. A ač jsme tvrdili, že konference bude neopakovatelná, tak jsme se rozhodli ji, díky velké poptávce, zopakovat hned v září. Však se sami podívejte na to, jaká byla na konferenci atmosféra ve videu níže. 

Pro koho je konference Moderní trendy HR určena?

Konference je určena pro všechny vedoucí pracovníky a šéfy, prostě každého, kdo vede jakýkoliv tým,
a HR manažery, kteří s vedoucími pracovníky spolupracují na budování úspěšných týmů.


WORKSHOP - Expertem na hodnotící pohovory

Výkonná ředitelka společnosti Performia Lucie Spáčilová vymyslela workshop Expertem na hodnotící pohovory protože ví, že i pro proškoleného profesionála může být občas těžké předat zpětnou vazbu svým kolegům a podřízeným, se kterými denodenně pracuje. Předá vám ze své praxe kompletní informace o tom, jak takové hodnotící pohovory vést a jak jejich výsledky využít pro udržení týmu.

Pro koho je workshop určený?

Pro kohokoliv, kdo někdy dělá hodnotící pohovory – šéf firmy, vedoucí týmu, personalista... 
Předpokladem pro účast je absolvování klíčového semináře Jak vytvořit a udržet skvělý tým.

Profesionální hodnotící pohovory, to je něco, s čím má trenérka workshopu Lucie Spáčilová bohaté zkušenosti.


Komunikační soustředění nejen pro personalisty

Děsí Vás dlouhé neefektivní pohovory, po nichž jste spíše zmatení, než rozhodnutí o výsledku? Stává se Vám někdy, že při pohovoru myslíte na nedokončenou práci a nedokážete se plně soustředit? Ztrácíte někdy s uchazeči (či zaměstnanci) trpělivost? Pak si tento speciální trénink nemůžete nechat ujít. Ale pozor, je opravdu náročný. Trénink bude trvat 4 dny a 3 noci a povede ho Bohumil Kuba, který je zkušeným a oblíbeným trenérem a konzultantem naší spřátelené společnosti Business Success ve spolupráci s naší paní ředitelkou Lucií Spáčilovou

Pro koho je trénink určený?

Trénink není pouze pro personalisty, ale pro každého, kdo alespoň jednou za čas vede pohovor s kandidátem nebo rozhovor se stávajícím zaměstnancem. Podmínkou je účast na klíčovém semináři Jak vytvořit a udržet skvělý tým.

I my v Performii na sobě pravidelně makáme a komunikační trénink je právě ta nejčastější kvalifikace, kterou společně děláme.


Seminář Poznej svůj skutečný potenciál

Seminář Poznej svůj skutečný potenciál není v Performii novinkou, ale do dnes jsme ho dodávali pouze klientům v interní podobě. Seminář ale slavil takový úspěch, že jsme se rozhodli vypsat termín i pro jednotlivce, kteří nemají tak velké týmy. Zajímalo Vás vždy, jak vést lidi podle typu jejich osobnosti? A jak zvýšit úroveň jejich zodpovědnosti? Jak je přivést k větší iniciativě, efektivitě a jak vylepšit jejich vztahy? V tom případě je tento seminář pro vás! Podívejte se na shrnutí prvního termínu, který proběhl v červnu v Brně.

Pro koho je seminář Poznej svůj skutečný potenciál určen? 

Tento seminář není jen tak pro někoho. Je pro všechny, kteří jsou opravdu odvážní a nebojí se skrze poznání svých vlastních plusů, mínusů a své osobnosti více porozumět svým lidem. A nejen těm, seminář se hodí i do situací v osobním životě. 

První účastníci semináře Poznej svůj skutečný potenciál pod vedením trenérky Evy Belicové v Brně.


To ale není všechno...

  • Mimo tyto "speciality" probíhá ještě léto s interními semináři, protože v podstatě všechny semináře, workshopy a přednášky jsme schopni dodat i v interní variantě. Vždy v tomto případě záleží na individuálních potřebách firmy a umíme témata i spojit a udělat pro Vás seminář na míru. Zapojte do vašeho teambuildingu vzdělávání a dotáhněte tak efektivitu k dokonalosti.

  • Když už pouhá inzerce nestačí, je třeba se pustit do interního PR. Nevíte, jak interní PR uchopit nebo jak ho vylepšit? Právě proto jsme připravili workshop Interní PR a firemní kultura.

  • Ještě výběrová řízení neděláte za pomocí sociálních sítí? A věděli jste, že více než 61 % mladých lidí dnes očekává, že jejich potenciální zaměstnavatel má stránku na Facebooku, a více než 75 % Vašich zaměstnanců je na sociálních sítích aktivních? Proto tady máme půldenní workshop Sociální sítě: Další zdroj Vašich nových kolegů, které jsme kompletně založili na naší praxi a zkušenostech našich úspěšných klientů. 

  • No a pak už tu máme naše klíčové semináře o budování týmu, na kterých získáte kompletní, jednoduché a efektivní know-how, jak s jistotou rozlišit mezi produktivními a destruktivními lidmi a jak maximálně využít potenciál Vašich lidí.

Těšíme se na Vás na našich seminářích, workshopech!


Aktuální termíny a všechny semináře, workshopy a přednášky najdete vždy na www.performia.cz

A pokud chcete zůstat stále v obraze, sledujte nás na Facebooku, LinkedInu či Instagramu. Budete tak jako první vědět o všech našich novinkách. 


Performia již popáté zaplnila všechny židle na HR Days!


Koncem října proběhl již 9. ročník veletrhu HR Days, na kterém popáté v řadě za sebou vystoupila naše výkonná ředitelka Lucie Spáčilová se svou přednáškou ŠÉF NEBO PERSONALISTA: Kdo má pravdu?. Za Performii vystoupila na konferenci i trenérka a konzultantka Hana Slačálková se svojí přednáškou o brandu zaměstnavatele.

celý článek

22. číslo časopisu DOBRODRUŽSTVÍ PERSONALISTIKY, 
je na světě!


Věříme, že bychom neměli nové, moderní výrazy ignorovat. Je ale důležité jim opravdu porozumět.

celý článek

Lucie Spáčilová pro BLUETV: Lidé jdou za společnými cíli a účely


Lucie Spáčilová byla hostem pořadu interview Pavla Sehnala v BLUETV.  Rozhovor se samozřejmě točil kolem personalistiky a její aktuální situace na českém trhu. 

celý článek

Moderní trendy HR 2019: Konference v rytmech salsy - už podruhé


V úterý 18. a ve středu 19. září se v pražském hotelu Mama Shelter Prague odehrála konference s názvem Moderní trendy HR 2019: Úspěšný vedoucí - úspěšný tým. Účastníky konferencí provedl náš charismatický kolega z Kolumbie Jairo Pinilla Gutiérrez, který přijel pro velký zájem už podruhé v tomto roce.

celý článek