Klasické HR je mrtvé. Mårten Runow přivezl do Prahy přelomový koncept

Ve středu a čtvrtek 18. a 19. května proběhla v hotelu Barceló Occidental v Praze konference Moderní trendy HR 2022. Mårten Runow na této konferenci odhalil přelomový koncept, který změní budoucnost HR, jak ho známe. 


Mårten Runow, zakladatel společnosti Performia International a expert na produktivitu lidí, sám vyhodnotil již více než 5 milionů osobnostních dotazníků. V praxi se pohybuje více než 30 let a jeho hlavním cíle je pomoci firmám po celém světě zefektivnit náborové procesy a dokázat sestavit opravdu produktivní týmy lidí. Kdo jiný je tedy více oprávněný k tomu, tvořit budoucnost lidských zdrojů a personalistiky? 

Samozřejmě, že na konferenci nechyběla ani Lucie Spáčilová, zakladatelka a výkonná ředitelka české pobočky Performia, která je zároveň spoluautorkou představovaného konceptu. 

Konference se celkem zúčastnilo 150 klientů z řad majitelů firem, managerů i personalistů. Celá tato inspirativní a motivující akce se mohla uskutečnit díky bezchybné organizaci, které velela naše skvělá Petra Fialová

na fotce z leva Lucie Spáčilová, Marten Runow a Petra Fialová

Tématem pro první den byli problémoví zaměstnanci a jak s nimi pracovat. Druhý den jsme na práci s lidmi navázali a představili již zmiňovaný koncept PPM (angl. Personnel Productivity manager = manažer pro produktivitu personálu). U obou témat jsme také mohli vidět hosty z řad našich klientů, kteří se s námi podělili o své poznatky z praxe. Někteří již mají ve firmě svého PPM, jiní se zase podělili o zkušenosti s problémovým zaměstnancem a způsob, jak se s ním vyrovnali.

Každému, kdo ví, že kvalitní lidé na palubě jsou základem úspěchu, poskytla tato konferenci nemálo podnětů k přemýšlení a podle ohlasů účastníků víme, že mnoho z nich z konference odcházelo s pomyslným úkolníčkem, jak začít. 

všech 150 účastníků konference pohromadě

Co že to vlastně ten PPM je? Tak tedy jen ve zkratce 

Koncept ukazuje, že práce personalisty už dávno není jen o administrativě spojené s nábory zaměstnanců. Manažer pro produktivitu personálu by měl být v první řadě pravou rukou a parťákem pro vedení firmy. Měl by pak mít na starost vše, co se týká lidí a jejich produktivity v práci, jako jsou například statistiky, zaškolení nováčka nebo třeba i komunikace a správné pochopení struktury firmy novými i stálými zaměstnanci. 
Je dost možné, že některé ze zmiňovaných oblastní již ve vaší firmě dávno pokrýváte. Pokud se navíc zajímáte o produkci svých lidí a správné nastavení vnitřních směrnic a postupů, jste pravděpodobně na správné cestě k plnému zavedení PPM konceptu ve vaší firmě. 

Chcete se o PPM dozvědět více? Ozvěte se nám!

Chcete zjistit jakou vzdálenost k PPM ve vaší firmě už máte za sebou a co vás naopak teprve čeká? Tak neváhejte a kontaktujte nás! 


Co se děje v Performii VIP 3-2024


Co se v Performii událo na začátku roku 2024? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí speciálně upraveném pro naše VIP klienty.

celý článek

Co se děje v Performii 3-2024


Co se v Performii událo na začátku roku 2024? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.

celý článek

V Brně se konal den otevřených dvěří. Jak probíhal?


V pátek 26. ledna naše nové kanceláře v Brně v rámci dne otevřených dveří přivítaly mnoho návštěvníků. Zvaný byl každý, a tak není divu, že bylo na pobočce rušno, veselo a celý den se nesl ve znamená dobré nálady a voňavé kávy doplněné krásným a chutným občerstvením.

celý článek

Co vás čeká s Performií v dalším roce? 


Další rok je za námi. Rok plný seminářů, konferencí, inspirativních setkání a schůzek s našimi klienty. Možná už jste zjistili, že s Performií se nikdy nenudíte. Jinak tomu nebude ani v roce 2024. Přesvědčte se sami, jak nabitý program pro vás na další rok chystáme.

celý článek