Mårten Runow, zakladatel a ředitel Performia International, má více než 30 let zkušeností na poli lidských zdrojů a je expertem na lidský potenciál a budování produktivních týmů. Tento speciální díl podcastu (tentokrát bohužel pouze v angličtině) je o důležitém konceptu, který Mårten Runow poprvé představil právě v České republice.
Barbora Hartmannová s ním mluvila o manažerovi pro produktivitu zaměstnanců (jak tuto pozici sám nazval) jako o důležité součásti vedení firmy, kterou potřebuje každá moderní firma. Co je tím hlavním faktorem, na který by se každý šéf firmy měl zaměřit, aby byla jeho firma úspěšná? To si poslechnete právě v tomto díle.
Celý koncept PPM (Personnel Productivity Management™) představil Mårten na naší konferenci Moderní trendy HR 2022 v Praze. Pokud se o něm chcete dozvědět více, můžete si přečíst rozhovor nebo článek níže.
Mårten Runow: Novodobý HR manažer by se měl zaměřit na produktivitu personálu
Mårten Runow zakladatelem společnosti Performia International působící ve Švédsku se snaží vnášet do oblasti HR zdravý rozum. Letos v květnu přijel do Prahy na konferenci Moderní trendy HR a hovořil o tom, jak uplynulé roky změnily práci v HR a o tom, jaká bude budoucnost HR a jaké místo v ní zaujme tzv. Personnel Productivity Management™.
celý článekKlasické HR je mrtvé. Mårten Runow přivezl do Prahy přelomový koncept
Do Česka se po několika letech opět vrátí mezinárodně uznávaný odborník na budování týmů, výběr a hodnocení zaměstnanců Mårten Runow, zakladatel Performia International.
celý článekChcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?
Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz
Ptáte se, jak začít cestu k PPM?
Začněte seminářem Jak vytvořit a udržet skvělý tým.
Další články
O lidech: 5 tipů, jak najmout dobré lidi, i když na to nemám budget ani čas
Co mám dělat, když zoufale potřebuji posilu do týmu, ale nemám ani čas se tomu věnovat, ani peníze na inzerci či externí firmu a ani si tak úplně nejsem jistý, jestli toho člověka dokážu zaplatit?
celý článekIvana Drábková: Bezpečné prostředí ve firmě může někdy znamenat i vyhazov společníka
Ivana Drábková léta jako krizová manažerka pomáhala šéfům a personalistům vytvořit v jejich firmě bezpečné a produktivní prostředí. Dnes své zkušenosti, které byly někdy opravdu drsné, využívá ve společnosti Performia jako konzultantka pro firmy na Severní Moravě. Barbora Hartmannová si s ní povídala o tom, jaké nejtěžší situace ve firmách řešila, co je podle ní největší „Achillovou patou“ šéfů českých firem a jak s nimi vytváří spravedlivé prostředí pro práci, díky kterému si šéfové nenosí starosti se zaměstnanci domů.
celý článekO lidech: Problémoví zaměstnanci: Kdy to stojí za námahu a kdy je čas se rozloučit?
Představte si člověka, který chvíli skvěle pracuje, ale pak má najednou období, kdy se mu nic nedaří, dělá chyby, zapomíná. Střídají se chvíle, kdy ho chválíte, a chvíle, kdy ho spíše křísíte. Čím to vlastně je a jak se takový člověk liší od někoho, komu stačí se jen dovzdělat? Jak poznat opravdu problémového zaměstnance?
celý článekMartin Chrt: Jako nový šéf jsem prošel údolím smrti
Když Martin Chrt jako jednatel nastoupil do LB Cemix, ještě netušil, že ho čeká „procházka údolím smrti“, jak tuhle etapu sám s úsměvem popisuje. Od té doby vyměnil významnou část zaměstnanců a změnil velké množství procesů. Jak to dokázal ustát a co ho drželo nad vodou?
celý článek