Občas se k vám donese nějaká dílčí informace od zaměstnanců o jejich
(ne)spokojenosti, ale víte, jak je to doopravdy a u všech? Měli byste rádi v rukou opravdu užitečné podklady pro výroční pohovory? Zajímá vás, jak vidí vaši firmu zaměstnanci a co se jim honí hlavou? Máme pro Vás konkrétní otázky pro průzkum spokojenosti.


Kvalitní zpětná vazba a možnost analyzovat současný stav je nutná, pokud chcete pracovat na zlepšení čehokoli. To je důvod, proč stojí za to udělat průzkum.

Důležité je vědět, na co a jak se ptát, a také mít možnost dobře výsledky vyhodnotit. Aby vaši zaměstnanci průzkumy vyplňovat chtěli, měly by být otázky dobře položené a zaměstnanci by také měli vidět, že to k něčemu bylo.

Pokud máte dobře zpracované výsledky průzkumů, můžete je zaměstnancům prezentovat a navíc použít při prosazování vašich plánů do budoucna.

Začněte tedy s průzkumy ihned a rovnou ve vysoké kvalitě.

Jaké otázky pro průzkum spokojenosti zvolit?

Připravili jsme pro vás vzorový dotazník, který si podle svých potřeb můžete upravit či doplnit o další otázky. Tady jsou první 4 otázky. Po vyplnění formuláře níže, získáte dalších 8. Budete mít tedy 12 přesných otázek.
 

1. Jste dobře informován/a o cílech a poslání společnosti?

  • Určitě ano - Spíše ano - Spíše ne - Určitě ne 

2. Víte, co je cílem Vaší pracovní pozice? Uměl/a byste to charakterizovat dvěma větami?

  • Cílem je ...

3. Co potřebujete a nemáte, abyste dosáhl/a svých profesních cílů?

  • Další vzdělávání – Lepší organizaci práce – Lepší pracovní podmínky – Jiné

4. Co byste změnil/a v organizaci své práce, abyste dosáhl svých cílů?

  • Odstranil/a bych ... – Přidal/a bych ... – Upravil/a bych ... – Jiné

PS: Nevíte, jaký nástroj použít pro realizaci průzkumu? My už průzkumy od roku 2012 realizujeme v systému Quanda a můžeme jej jen doporučit.

Zdroj fotografií: Thinkstock, Freepik

Stáhněte si všech 12 otázek do průzkumu spokojenosti zaměstnanců


Po vyplnění formuláře Vám do e-mailu přijde odkaz ke stažení kompletního průzkumu.

 

O autorovi článku

Lucie Spáčilová

Již od založení firmy má na starosti vývoj produktů, kvalitu a celkovou expanzi a životaschopnost společnosti. Práci bere jako hru a Performia je tak trochu její dítě.

Z PRAXE: Jak si české firmy poradily v situaci, kdy není kvalitních kandidátů nazbyt


I když se může zdát, že na trhu práce „nejsou lidi“, je možné s tím něco dělat. Jaké zvolit cesty, aby se vás výmluva, že „nejsou lidi“, už nemusela týkat? A jak najít kvalitního uchazeče právě ve chvíli, kdy ho hledáte? Na to jsme se zeptali našich nejúspěšnějších klientů.

celý článek

JANA JÁČOVÁ: Na náboru musíte pracovat trvale, jinak nefunguje


Zatímco jedni stále opakují, že „nejsou lidi“, jiní hledají cesty, jak je najít, ať už je doba jakákoli. K druhé skupince patří i Jana Jáčová, majitelka společnosti UOL Účetnictví. Zatímco si ostatní stěžují na nedostatek lidí, ona nabírá stovky brigádníků, točí videa na LinkedIn a TikTok a expanduje ve všech směrech.

celý článek

ANDREA BOHAČÍKOVÁ: Když chcete adaptovat rodiče po rodičovské do práce, musí na to být naladěný celý tým


Ačkoli je u nás stále situace s nedostatkem kvalitních uchazečů v některých oborech až kritická, je tu pořád jedna skupina, které se práce hledá těžce. Jsou to matky či otcové po rodičovské dovolené. O tom jsme si povídali s ředitelkou a zakladatelkou vzdělávací a networkingové platformy M.arter ANDREOU BOHAČÍKOVOU.

celý článek

Zaměření na cíl výrazně pomáhá zvládnout jakoukoli stresovou situaci, shoduje se Australan s Kostaričankou


Kostaričanku Evelissu Cubero a Australana Garetha Jekela spojuje nejen to, že oba založili pobočku Performie, ale také to, že oba kromě toho působí ještě v úplně jiném odvětví. Jaké zkušenosti si odnesli z budování firmy úplně „od píky“ a jak se dívají na posilování odolnosti zaměstnanců ze svých zeměpisně velmi odlišných pohledů?

celý článek