Martina Pěčková: Díky Performii jsme si začali uvědomovat důležitost produktivity

Stát se VIP licencovaným klientem Performia není jen tak. Musíte nejdřívě projít intenzivním pětidenním seminářem, ze kterého jsou 3 dny věnovány jen vyhodnocování našeho U-testu. Ten pak můžete v rámci licence k online systému Performia využívat v plném rozsahu. Ale dost už teorie, pojďte se podívat na dvojrozhovor s naší čerstvou licencovanou klientkou paní Martinou Pěčkovou, personalistkou ze společnosti EURO NÁŘADÍ s.r.o. a Lenkou Komorousovou, podporou pro naše licencované klienty. 


Martino, nedávno jste se stali licencovaným klientem, co to pro Vaši firmu znamená? Jakým způsobem se mění Vaše konkrétní práce?

MP (EURO NÁŘADÍ): Díky Performii jsme si začali uvědomovat důležitost produktivity a motivace každého uchazeče o volnou pracovní pozici i stávajících zaměstnanců. Pochopili jsme, jak je důležité pracovat s osobnostním potenciálem našich zaměstnanců a jak je důležité se nemýlit při výběru vhodného kandidáta. To, co jsem získala za poslední měsíce, se dá srovnat s mnohaletou praxí v oblasti personalistiky.

Martina Pěčková, personalistka ve společnosti EURO NÁŘADÍ s.r.o.

Lenko, co to vlastně znamená, když se klient rozhodne pro licenční formu spolupráce?

LK (Performia): Klient má pak celý proces výběrového řízení ve svých rukou a postupně se z něj stává profesionál ve výběrovém řízení. Může neomezeně využívat dotazníky - to znamená rychle a efektivně prověřovat kandidáty. Získá také moji podporu. Může se mnou konzultovat nejen vyhodnocení dotazníku, ale i sestavení inzerátu či přímo výběrové řízení. Jsem takový přítel na telefonu, který je vždy k dispozici.

Lenka Komorousová, podpora pro VIP klienty Performia s licencí k online systému Performia

Martino, měla jste možnost využít naši podporu a spolupracovat s Lenkou, v čem Vaše spolupráce spočívala?

MP (EURO NÁŘADÍ): Lenka je skvělá a je to odborník na svém místě. Vše mi dokáže perfektně vysvětlit. Je opravdu skvělá, velmi profesionální, přátelská a ochotná vždy pomoci. S její pomocí jsem zvládla vyhodnotit desítky U-testů. Vždy mé vyhodnocení zkontrolovala a doplnila příp. poznámky. Díky její pomoci jsem nyní schopna vyhodnotit opravdu každý detail a to jak u nových, tak i stávajících zaměstnanců.

Lenko, na pozici manažera podpory pracuješ už čtyři roky, co jsou Tvé hlavní akce, kterým se věnuješ?

LK (Performia): Většinu mé práce tvoří zodpovídání telefonických a e-mailových dotazů od klientů. To znamená korekturu vyhodnocených dotazníků, zpracovaných přímo klienty, pomoc při zpracování inzerátů, konzultace kandidátů, kde mají klienti otazníky a vše, co se týká výběrového řízení či firemního auditu. Dále také organizuji Performia brunche, které se konají pro naše VIP licencované klienty zhruba jednou za 4 měsíce.

Pravidelný brunch s VIP klienty Performia se běžně koná přímo u některého z klientů a hromada inspirace rozhodně nechybí. Na snímku brunch ve společnosti SCHUNK Intec s.r.o.

Martino, jak se Vám spolupracovalo a co Vám nejvíce pomohlo?

MP (EURO NÁŘADÍ): Tak jak jsem se již zmínila, Lenka je úžasný člověk. Spolupráce s ní je pro mě velkým přínosem. Znalosti, které jsem díky ní získala, jsou pro mě neocenitelným poznatkem a velmi mi pomáhají při výběru nových zaměstnanců.

S čím se na tebe, Lenko, klienti nejčastěji obracejí?

LK (Performia): S kandidáty, u kterých si nejsou úplně jistí, že dokázali správně vyhodnotit dané výsledky nebo když dělají firemní audit a píší své zprávy zaměstnancům. Často i ohledně inzerátů, aby ho dokázali napsat tak, že se jim bude hlásit více kandidátů, kteří se na danou pozici opravdu hodí.


"Budoucnost patří těm, kdo věří svým snům! A já věřím, že díky Performii to vše dokážeme.
Martina Pěčková

Martino, jaké největší cíle máte před sebou, kde licenci nejvíce využijete?

MP (EURO NÁŘADÍ): Osobnost je velmi tajuplná a ve chvíli, kdy hodnotíme a vybíráme nové spolupracovníky, nikdy nevíme, co se skrývá pod jejich maskou. Není jednoduché přijít na to, proč se tak děje a co se pod maskou skrývá. Já osobně bych se moc ráda v této oblasti víc a víc vzdělávala tak, abychom dokázali vždy přijmout toho nejvhodnějšího kandidáta a zároveň abychom dokázali z našich stávajících zaměstnanců dostat to nejlepší.

"Budoucnost patří těm, kdo věří svým snům“….a já věřím, že díky Performii to vše dokážeme.

Leni, které ze svých dosavadních zkušeností využíváš při podpoře klientů nejvíce?

LK (Performia): Určitě svou praxi. Sama jsem pracovala na pozici konzultantky 7 let. V rámci podpory našich klientů jsem obsadila již 123 pozic a pomohla vyhodnotit stovky dotazníků. Mám na starosti i tým dodavatelů, proto dokáži využít i tento pohled.

Díky on-line systému PERFORMIA urychlíte výběrové řízení, ušetříte svůj čas a díky informacím z testů získaných budete mít jistotu v tom, že děláte správné rozhodnutí.

Zdroj fotografií: archiv Performia

Chcete se také stát licencovaným klientem Performia?
 

Podívejte se na cestu úspěšného klienta.


O autorovi článku

Denisa Hrubešová

Denisa je osoba na svém místě. Rychlá, bystrá, kreativní a od svého začátku výrazně přispívá dobrému chodu marketingového oddělení. Má na starosti naše odborné přednášky, publikace, které Performia vydává, reference od klientů, sociální sítě Performia a mnoho dalšího. Setkáte se s ní v Praze, když přijdete na naši přednášku.

Personalistu ve firmě běžně máte. Ať už chcete, nebo ne


Ve společnosti není konkrétní osoba, která by měla na starosti nábor nových pracovníků, jejich efektivní zapracování a kontrolu nad kvalitou zaměstnanců. Nicméně každý šéf divize, oddělení nebo například mistr jím částečně je. Ve chvíli, kdy mu vzniká potřeba najít zaměstnance, nebo má pod kontrolou zapracování nováčka či řeší kvalifikaci jednotlivce, je vlastně personalistou. Otázkou je, zda je to opravdu efektivní, funkční a finančně výhodnější, než si dopřát ten „luxus“ a mít vlastního personalistu. Pojďme se na toto podívat blíže.

celý článek

Mårten Runow: Prodejci jsou mistři sebeprezentace


Podle zakladatele společnosti Performia Mårtena Runowa ze Švédska je obchodník jedna z nejtestovanějších kategorií či pozic v systému Performia vůbec. Proto jsme se ho zeptali na některé věci, které by mohli naše téma „prodejci“ doplnit. Tady je od něj několik bodů k tomu, co je u prodejců důležité sledovat, jak to mají ve Švédsku a čeho se při najímání obchodníků vyvarovat.

celý článek

Jak díky správné prezentaci na sociálních sítích přilákat ty pravé kolegy?


Pokud chcete přilákat do firmy loajální pracovníky, kterým rozhodně není jedno, pro jakou firmu budou pracovat (my jim říkáme „srdcaři“), je naprosto klíčové jasně a srozumitelně komunikovat, jakým směrem se jako firma ubíráte a co je přidanou hodnotou vašich produktů a služeb. Jak by správně měla vypadat prezentace firmy na sociálních sítích?

celý článek

Bez sociálních sítí už to v náboru nepůjde. Vážně!


Když se podíváme kolem sebe, je jasné, že sociální sítě hýbou světem. Můžeme to pozorovat v našem běžném životě, spousta aktivit a informací o dění kolem nás se odehrává právě tam. Ano, kvalita těchto informací je mnohdy diskutabilní, ale tak to chodí asi úplně ve všem (vše má své pro a proti). Co víme ale jistě, je, že sílu sociálních sítí nelze popřít – a to ani v oblasti výběru zaměstnanců.

celý článek