Martina Pěčková: Díky Performii jsme si začali uvědomovat důležitost produktivity
Stát se VIP licencovaným klientem Performia není jen tak. Musíte nejdřívě projít intenzivním pětidenním seminářem, ze kterého jsou 3 dny věnovány jen vyhodnocování našeho U-testu. Ten pak můžete v rámci licence k online systému Performia využívat v plném rozsahu. Ale dost už teorie, pojďte se podívat na dvojrozhovor s naší čerstvou licencovanou klientkou paní Martinou Pěčkovou, personalistkou ze společnosti EURO NÁŘADÍ s.r.o. a Lenkou Komorousovou, podporou pro naše licencované klienty.
Martino, nedávno jste se stali licencovaným klientem, co to pro Vaši firmu znamená? Jakým způsobem se mění Vaše konkrétní práce?
MP (EURO NÁŘADÍ): Díky Performii jsme si začali uvědomovat důležitost produktivity a motivace každého uchazeče o volnou pracovní pozici i stávajících zaměstnanců. Pochopili jsme, jak je důležité pracovat s osobnostním potenciálem našich zaměstnanců a jak je důležité se nemýlit při výběru vhodného kandidáta. To, co jsem získala za poslední měsíce, se dá srovnat s mnohaletou praxí v oblasti personalistiky.

Lenko, co to vlastně znamená, když se klient rozhodne pro licenční formu spolupráce?
LK (Performia): Klient má pak celý proces výběrového řízení ve svých rukou a postupně se z něj stává profesionál ve výběrovém řízení. Může neomezeně využívat dotazníky - to znamená rychle a efektivně prověřovat kandidáty. Získá také moji podporu. Může se mnou konzultovat nejen vyhodnocení dotazníku, ale i sestavení inzerátu či přímo výběrové řízení. Jsem takový přítel na telefonu, který je vždy k dispozici.

Martino, měla jste možnost využít naši podporu a spolupracovat s Lenkou, v čem Vaše spolupráce spočívala?
MP (EURO NÁŘADÍ): Lenka je skvělá a je to odborník na svém místě. Vše mi dokáže perfektně vysvětlit. Je opravdu skvělá, velmi profesionální, přátelská a ochotná vždy pomoci. S její pomocí jsem zvládla vyhodnotit desítky U-testů. Vždy mé vyhodnocení zkontrolovala a doplnila příp. poznámky. Díky její pomoci jsem nyní schopna vyhodnotit opravdu každý detail a to jak u nových, tak i stávajících zaměstnanců.
Lenko, na pozici manažera podpory pracuješ už čtyři roky, co jsou Tvé hlavní akce, kterým se věnuješ?
LK (Performia): Většinu mé práce tvoří zodpovídání telefonických a e-mailových dotazů od klientů. To znamená korekturu vyhodnocených dotazníků, zpracovaných přímo klienty, pomoc při zpracování inzerátů, konzultace kandidátů, kde mají klienti otazníky a vše, co se týká výběrového řízení či firemního auditu. Dále také organizuji Performia brunche, které se konají pro naše VIP licencované klienty zhruba jednou za 4 měsíce.

Martino, jak se Vám spolupracovalo a co Vám nejvíce pomohlo?
MP (EURO NÁŘADÍ): Tak jak jsem se již zmínila, Lenka je úžasný člověk. Spolupráce s ní je pro mě velkým přínosem. Znalosti, které jsem díky ní získala, jsou pro mě neocenitelným poznatkem a velmi mi pomáhají při výběru nových zaměstnanců.
S čím se na tebe, Lenko, klienti nejčastěji obracejí?
LK (Performia): S kandidáty, u kterých si nejsou úplně jistí, že dokázali správně vyhodnotit dané výsledky nebo když dělají firemní audit a píší své zprávy zaměstnancům. Často i ohledně inzerátů, aby ho dokázali napsat tak, že se jim bude hlásit více kandidátů, kteří se na danou pozici opravdu hodí.
"Budoucnost patří těm, kdo věří svým snům! A já věřím, že díky Performii to vše dokážeme.
Martino, jaké největší cíle máte před sebou, kde licenci nejvíce využijete?
MP (EURO NÁŘADÍ): Osobnost je velmi tajuplná a ve chvíli, kdy hodnotíme a vybíráme nové spolupracovníky, nikdy nevíme, co se skrývá pod jejich maskou. Není jednoduché přijít na to, proč se tak děje a co se pod maskou skrývá. Já osobně bych se moc ráda v této oblasti víc a víc vzdělávala tak, abychom dokázali vždy přijmout toho nejvhodnějšího kandidáta a zároveň abychom dokázali z našich stávajících zaměstnanců dostat to nejlepší.
"Budoucnost patří těm, kdo věří svým snům“….a já věřím, že díky Performii to vše dokážeme.
Leni, které ze svých dosavadních zkušeností využíváš při podpoře klientů nejvíce?
LK (Performia): Určitě svou praxi. Sama jsem pracovala na pozici konzultantky 7 let. V rámci podpory našich klientů jsem obsadila již více než 123 pozic a pomohla vyhodnotit stovky dotazníků. Mám na starosti i tým dodavatelů, proto dokáži využít i tento pohled.
Díky on-line systému PERFORMIA urychlíte výběrové řízení, ušetříte svůj čas a díky informacím z testů získaných budete mít jistotu v tom, že děláte správné rozhodnutí.
Zdroj fotografií: archiv Performia
Chcete se také stát licencovaným klientem Performia?
Podívejte se na cestu úspěšného klienta.
Další články
Nábor lidí do výroby? Mission possible!
Vhodného kandidáta aby dnes člověk pohledal a u pozic ve výrobě to platí dvojnásob. Nedávno jsme pomáhali jedné naší klientce přenastavit náborový proces, a protože se nám tato strategie vydařila a vhodného zaměstnance jsme nakonec našli, rádi bychom se s vámi o celý proces a změny v něm podělili. Někdy se totiž může zdát, že najít vhodného člověka je doslova mission impossible neboli nemožná mise. My vám však chceme ukázat, jak z mission impossible pár kroky udělat mission possible. Zkrátka, že uspět je možné.
celý článekALENA JETELINOVÁ: Když chci, aby byli lidé produktivní, sama pro ně tu energii musím mít
Za půl roku práce se jí podařilo obsadit deset klíčových pozic. Nové kolegy získala třeba přes doporučení na LinkedInu, obsadila pozici řidiče, která byla volná několik měsíců, a o hledaných pozicích bylo díky ní slyšet třeba i v lokálních rozhlasech. To všechno se zanedbatelnými náklady na inzerci. Pokud chcete argumentovat, že to není možné, připravte se, že při čtení rozhovoru s velmi šikovnou, kreativní a zároveň skromnou personalistkou společnosti STAVOSPOL, s.r.o., Alenou Jetelinovou možná změníte názor.
celý článekJak dnes posilovat loajalitu zaměstnanců
Když už někoho do firmy seženeme, on projde zaškolením a vydrží první rok nebo dva, nechceme o něj přijít. Úkol je tedy jasný – posilovat loajalitu zaměstnanců. Jak ale na to v době, kdy jsme si zaměstnance rozmazlili a teď nevíme co s tím?
celý článek6 znaků, které by měl mít moderní zaměstnavatel
Úspěch v náboru se skrývá hlavně ve vašem postoji a několika základních krocích z vaší strany. Pokud byste tedy rádi změnili postoj z „Nejsou lidi, s tím nic nenadělám.“ na „I kdyby lidi nebyli, my to nějak zvládneme.“, máme pro vás dávku inspirace.
celý článek