Martina Pěčková: Díky Performii jsme si začali uvědomovat důležitost produktivity

Stát se VIP licencovaným klientem Performia není jen tak. Musíte nejdřívě projít intenzivním pětidenním seminářem, ze kterého jsou 3 dny věnovány jen vyhodnocování našeho U-testu. Ten pak můžete v rámci licence k online systému Performia využívat v plném rozsahu. Ale dost už teorie, pojďte se podívat na dvojrozhovor s naší čerstvou licencovanou klientkou paní Martinou Pěčkovou, personalistkou ze společnosti EURO NÁŘADÍ s.r.o. a Lenkou Komorousovou, podporou pro naše licencované klienty. 


Martino, nedávno jste se stali licencovaným klientem, co to pro Vaši firmu znamená? Jakým způsobem se mění Vaše konkrétní práce?

MP (EURO NÁŘADÍ): Díky Performii jsme si začali uvědomovat důležitost produktivity a motivace každého uchazeče o volnou pracovní pozici i stávajících zaměstnanců. Pochopili jsme, jak je důležité pracovat s osobnostním potenciálem našich zaměstnanců a jak je důležité se nemýlit při výběru vhodného kandidáta. To, co jsem získala za poslední měsíce, se dá srovnat s mnohaletou praxí v oblasti personalistiky.

Martina Pěčková, personalistka ve společnosti EURO NÁŘADÍ s.r.o.

Lenko, co to vlastně znamená, když se klient rozhodne pro licenční formu spolupráce?

LK (Performia): Klient má pak celý proces výběrového řízení ve svých rukou a postupně se z něj stává profesionál ve výběrovém řízení. Může neomezeně využívat dotazníky - to znamená rychle a efektivně prověřovat kandidáty. Získá také moji podporu. Může se mnou konzultovat nejen vyhodnocení dotazníku, ale i sestavení inzerátu či přímo výběrové řízení. Jsem takový přítel na telefonu, který je vždy k dispozici.

Lenka Komorousová, podpora pro VIP klienty Performia s licencí k online systému Performia

Martino, měla jste možnost využít naši podporu a spolupracovat s Lenkou, v čem Vaše spolupráce spočívala?

MP (EURO NÁŘADÍ): Lenka je skvělá a je to odborník na svém místě. Vše mi dokáže perfektně vysvětlit. Je opravdu skvělá, velmi profesionální, přátelská a ochotná vždy pomoci. S její pomocí jsem zvládla vyhodnotit desítky U-testů. Vždy mé vyhodnocení zkontrolovala a doplnila příp. poznámky. Díky její pomoci jsem nyní schopna vyhodnotit opravdu každý detail a to jak u nových, tak i stávajících zaměstnanců.

Lenko, na pozici manažera podpory pracuješ už čtyři roky, co jsou Tvé hlavní akce, kterým se věnuješ?

LK (Performia): Většinu mé práce tvoří zodpovídání telefonických a e-mailových dotazů od klientů. To znamená korekturu vyhodnocených dotazníků, zpracovaných přímo klienty, pomoc při zpracování inzerátů, konzultace kandidátů, kde mají klienti otazníky a vše, co se týká výběrového řízení či firemního auditu. Dále také organizuji Performia brunche, které se konají pro naše VIP licencované klienty zhruba jednou za 4 měsíce.

Pravidelný brunch s VIP klienty Performia se běžně koná přímo u některého z klientů a hromada inspirace rozhodně nechybí. Na snímku brunch ve společnosti SCHUNK Intec s.r.o.

Martino, jak se Vám spolupracovalo a co Vám nejvíce pomohlo?

MP (EURO NÁŘADÍ): Tak jak jsem se již zmínila, Lenka je úžasný člověk. Spolupráce s ní je pro mě velkým přínosem. Znalosti, které jsem díky ní získala, jsou pro mě neocenitelným poznatkem a velmi mi pomáhají při výběru nových zaměstnanců.

S čím se na tebe, Lenko, klienti nejčastěji obracejí?

LK (Performia): S kandidáty, u kterých si nejsou úplně jistí, že dokázali správně vyhodnotit dané výsledky nebo když dělají firemní audit a píší své zprávy zaměstnancům. Často i ohledně inzerátů, aby ho dokázali napsat tak, že se jim bude hlásit více kandidátů, kteří se na danou pozici opravdu hodí.


"Budoucnost patří těm, kdo věří svým snům! A já věřím, že díky Performii to vše dokážeme.
Martina Pěčková

Martino, jaké největší cíle máte před sebou, kde licenci nejvíce využijete?

MP (EURO NÁŘADÍ): Osobnost je velmi tajuplná a ve chvíli, kdy hodnotíme a vybíráme nové spolupracovníky, nikdy nevíme, co se skrývá pod jejich maskou. Není jednoduché přijít na to, proč se tak děje a co se pod maskou skrývá. Já osobně bych se moc ráda v této oblasti víc a víc vzdělávala tak, abychom dokázali vždy přijmout toho nejvhodnějšího kandidáta a zároveň abychom dokázali z našich stávajících zaměstnanců dostat to nejlepší.

"Budoucnost patří těm, kdo věří svým snům“….a já věřím, že díky Performii to vše dokážeme.

Leni, které ze svých dosavadních zkušeností využíváš při podpoře klientů nejvíce?

LK (Performia): Určitě svou praxi. Sama jsem pracovala na pozici konzultantky 7 let. V rámci podpory našich klientů jsem obsadila již více než 123 pozic a pomohla vyhodnotit stovky dotazníků. Mám na starosti i tým dodavatelů, proto dokáži využít i tento pohled.

Díky on-line systému PERFORMIA urychlíte výběrové řízení, ušetříte svůj čas a díky informacím z testů získaných budete mít jistotu v tom, že děláte správné rozhodnutí.

Zdroj fotografií: archiv Performia

Chcete se také stát licencovaným klientem Performia?
 

Podívejte se na cestu úspěšného klienta.


Úzké propojení HR a vedení je pro úspěch zásadní, shodují se ředitelé českých firem


I když se koncept PPM jeví jako nový a moderní, neznamená to, že už jej v některých firmách přirozeně nepoužívají. Právě takové firmy jsme pro vás našli a já jsem zvědavá, jak to máte v porovnání s nimi vy. Jsou tam podobné znaky? Pak vám gratuluji! Máte na čem pracovat? To je normální, vždy je co zlepšovat.

celý článek

Flexibilita je téma dneška! Rozhodovat bude, jestli se s ní správně vypořádáme


Home office, sdílená pracovní místa, měnící se pracovní doba nebo práce ze zahraničí. To jsou témata současného světa byznysu, která se skloňují až příliš často na to, abychom je mohli ignorovat. A všechna kladou na firmy stejný nárok – flexibilitu. Proto jsme se podívali do dvou českých firem, abychom viděli, jak se s ní vypořádávají. V obou případech jde evidentně o úspěšný model plný inspirace.

celý článek

Dnešní firmy velmi často neví, co vlastně od personalisty očekávat


Role HR oddělení ve firmě je až příliš často špatně pochopená. A možná právě proto nejen v Česku, ale po celém světě mnohdy slýcháme od šéfů firem otázku: „Kdy je ten správný čas na to mít personalistu?“ Pojďme se na to podívat z mezinárodní perspektivy.

celý článek

Nové trendy, kam se podíváš. Jak neriskovat a zároveň nezaspat?


Také jste si všimli, že není dne, kdy by na vás neútočily nabídky k využití všech těch moderních vymožeností dneška? Měli byste být na sociálních sítích, měli byste automatizovat a také digitalizovat, měli byste kvalifikovat personál skrze virtuální realitu a možná byste měli zaměstnávat lidi jen na čtyři dny v týdnu. Něco, co znělo před lety jako sci-fi, je dnes už běžně používáno. Jak ale neriskovat a zároveň nezaspat? Nesnadná otázka, že? Pojďme se podívat na to, na čem doopravdy záleží.

celý článek