Co se děje v Performii 12-2022

Co se u nás údálo v na podzim roku 2022? Co nového pro vás chystáme a co jsme pro vás napsali nebo natočili? A jaké jsou novinky a zajímavosti ve světě personalistů a managementu? To vám přinášíme v tomto přehledu.


Známe téma a termín konference Performia 2023!

Byli jste na květnové konferenci s rekordním počtem účastníků? Pak se nejspíš už těšíte na další ročník, protože atmosféra spojená se skvělými informacemi a tipy z praxe byla prostě jedinečná.

A máme pro vás dobrou zprávu. Témata i termín konference už známe a postupně budeme doplňovat detaily!

Máte v týmu šikovné lidi, ale pořád máte pocit, že je co zlepšovat? Hledáte cesty, jak s lidmi lépe komunikovat, jak je pro práci nadchnout a lépe motivovat a jak zvýšit jejich zodpovědnost, tak aby tým nakonec fungoval jako namazaný stroj? Víme, není to jednoduché! A proto pro vás chystáme konferenci plnou inspirace přesně pro tyto oblasti. Doufáme, že na ní nebudete chybět.

Sejdeme se 17. a 18. května v Praze. A místa si raději rezervujte už dnes. I když program není ještě finální, máme už několik přihlášených za tu nejlepší cenu. Zjistěte o konferenci více.


Na co dalšího se můžete těšit v oblasti vzdělávání?

Je tu pár vzdělávacích akcí, které chystáme na úplný konec tohoto nebo začátek příštího roku. A protože zdražování dostihlo i nás a ceny budeme muset od ledna 2023 trochu upravit, rozhodně se vyplatí se přihlásit ještě v roce 2022.

WEBINÁŘ: Pravidelné hodnotící rozhovory

ONLINE WORKSHOP:
Personální strategie

Poznej svůj skutečný potenciál

Jak se na výroční hodnotící pohovor připravit? Na jaké nejčastější chyby si dát pozor a jak to celé pojmout, aby to nebylo jen plytké povídání bez posunu? Na webinář s Lucií Spáčilovou, který se bude konat 18. ledna 2023, se můžete přihlásit zdarma už teď.

Chcete patřit mezi ty nejúspěšnější? Na 2 klíčových seminářích o budování týmu získáte kompletní, jednoduché a efektivní know-how, jak s jistotou rozlišit mezi produktivními a destruktivními lidmi a jak nejlépe využít jejich potenciál.

Chcete doopravdy porozumět lidem a ještě více proniknout do toho, jak je úspěšně a s lehkostí vést? A máte odvahu s tím začít u sebe? Nebo máte v týmu někoho, kdo by potřeboval zapracovat sám na sobě? Pak si rezervujte svá místa radši hned.

Aktuální termíny všech našich akcí najdete tady.


Chcete být stále v obraze a vědět, co pro vás chystáme nového?
Sledujte nás na sociálních sítích:


Co hýbe světem personalistů a managementu?

Pravidelně pro vás zkoumáme hluboké vody internetu, aychom vám mohli přetlumočit, jaká témata jsou ve světě personalistiky a managementu právě aktuální. Přinášíme vám tedy nově ty nejzajímavější aktuality.

Zpět do kanceláře? Raději výpověď

Mnoho zaměstnanců si zvyklo na práci z domova a s tím spojenou flexibilitu času i místa pro výkon práce. České firmy však s koncem covidové pandemie ruší home office a volají své zaměstnance zpět do společných kanceláří a na offline schůzky. Přibývá však zaměstnanců, kteří namísto návratu do kanceláře raději podají výpověď a ve firmě skončí. Poukazuje na to tedy článek na serveru seznamzpravy.cz

NÁŠ TIP: Úspěch firmy stojí a padá na lidech, na tom se pravděpodobně již shodneme. Pokud máte ve svém týmu někoho, kdo odmítá návrat k pracovnímu režimu v kancelářích, i když s ním při nástupu do své práce souhlasil, možná se jedná o člověka, kterého ve své firmě tak úplně mít nechcete. A jaké lidi tedy chcete? Jak je rozeznat a jakou příležitost jim nabídnout? Tím se zabýváme na klíčovém semináři Jak vytvořit a udržet skvělý tým.

Mladý perspektivní kolektiv minulostí?

Na webu časopisu HR Forum najdeme článek na téma 50ka není stopka aneb jak podpořit věkovou diverzitu?. Z výzkumů, na které se autorka článku odvolává, jasně vyplývá, že populace stárne. Blíží se tedy doba, kdy budou zaměstnanci 50+ nejpočetnější pracovní silou. Některé analýzy dokonce predikují průměrný věk zaměstnanců ještě vyšší, to ale ukáže až čas. Faktem však zůstává, že by se měl pracovní trh připravit na úbytek lidí v produktivním věku tak, jak jsme na něj nyní zvyklí. Výzvou tedy bude udržet zaměstnance na jejich pracovních místech a motivovat je k tomu, aby v práci zůstávali.

NÁŠ TIP: O generacích, jejich definicích a podskupinách toho bylo řečeno už mnoho. I my jsme se tomuto tématu věnovali například v článku Mileniálové a jim podobná „sebranka“. Faktem ale je, že firmy potřebují produktivní srdcaře, kteří pro ně budou dýchat, a ty můžete najít všude napříč tímto generačním spektrem. O tom, jak rozeznat produktivní lidi od těch destruktivních, a to v jakémkoliv věku, můžete kromě semináře Jak vytvořit a udržet skvělý tým slyšet i na naší přednášce Jak efektivně vybírat zaměstnance a nekoupit zajíce v pytli.

Deprese a wellbeing zas a znovu

Server CzechCrunch nedávno připravil dvouminutové čtení na téma deprese a rozhodně není jediným médiem, které se zabývá psychickým zdravím zaměstnanců. V tomto případě jde především o to, kolik stojí podceněný wellbeing (blaho člověka) na pracovišti. Autor zde apeluje na firmy, aby se nezapomínaly starat o psychické zdraví svých zaměstnanců. Zaměstnanci jsou samozřejmě ve firmě velmi důležitou složkou, o kterou bychom se měli náležitě starat. Ne vždy je ale touto cestou psycholog, či neomezená dovolená a podobné benefity.

NÁŠ TIP: Starat se o zaměstnance? Rozhodně ano. Důležité je však zvolit tu správnou cestu. Chápeme, že po návratu z home office do kanceláře může chvíli trvat, než si zaměstnanec opět zvykne na ruch a pohyb kolegů kolem. Nevidíme však důvod, proč by z návratu mezi kolegy měly vznikat jakékoliv psychické problémy. Jak psala Lucie Spáčilová v jednom z článků, možná stačí jen práce.


PODCAST "O lidech" má další 4 nové díly

Za poslední dva měsíce vyšly čtyři nové epizody podcastu O lidech:


Napsali jsme e-book a ještě něco...

Největší publikační událostí u nás bylo na podzim vydání nového e-booku o onboardingu. A mimo to jsme napsali a publikovali několik nových článků.


Jak se přidat k top klientům, kteří se pravidelně setkávají?

Už jsme vám říkali, že máme skupinu aktuálně 120 firem, které mají neomezenou licenci k našim online nástrojům a kompletní know-how, díky kterému vědí, jak vybudovat skvělý tým?

Zajímá vás, v čem se tyhle firmy liší od ostatních? O tom zjistíte víc tady.

Chcete být odborníky na budování úspěšných týmů?

A už dostáváte do e-mailu pravidelné tipy z praxe?


Co se děje v Performii 3-2024


Co se v Performii událo na začátku roku 2024? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.

celý článek

V Brně se konal den otevřených dvěří. Jak probíhal?


V pátek 26. ledna naše nové kanceláře v Brně v rámci dne otevřených dveří přivítaly mnoho návštěvníků. Zvaný byl každý, a tak není divu, že bylo na pobočce rušno, veselo a celý den se nesl ve znamená dobré nálady a voňavé kávy doplněné krásným a chutným občerstvením.

celý článek

Co vás čeká s Performií v dalším roce? 


Další rok je za námi. Rok plný seminářů, konferencí, inspirativních setkání a schůzek s našimi klienty. Možná už jste zjistili, že s Performií se nikdy nenudíte. Jinak tomu nebude ani v roce 2024. Přesvědčte se sami, jak nabitý program pro vás na další rok chystáme.

celý článek

Co se děje v Performii 11-2023


Co se v Performii událo na podzim roku 2023? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.

celý článek