Co se děje v Performii VIP 12-2022

Co se u nás údálo v na podzim roku 2022? Co nového pro vás chystáme a co jsme pro vás napsali nebo natočili? A jaké jsou novinky a zajímavosti ve světě personalistů a managementu? To vám přinášíme v přehledu speciálně upraveném pro našeVIP klienty.


Zbrusu nový web o dotaznících a testech Performia je na světě!

Určitě už jste se setkali s uchazeči, kteří se ptali, co jsou vlastně ty testy a dotazníky Performia zač. A když jste dělali interní audit, nejspíš jste pár informací k U-testu a dalším testům také potřebovali. Mysleli jsme na to a zapracovali jsme na nové podobě stránky performiatesty.cz

Na nově vyladěné stránce najdete třeba:

  • historii U-testu;
  • vysvětlení, že osobnost není vše;
  • informace k jednotlivým testům;
  • čísla, která ukazují, kolik lidí už na světě dotazníky prošlo;
  • reference produktivních uchazečů, kteří dotazníky prošli.

Na web můžete odkazovat každého uchazeče nebo zaměstnance, který by chtěl o dotaznících vědět víc. A my zatím budeme pracovat na jeho vylepšování.


Známe téma a termín konference Performia 2023!

Byli jste na květnové konferenci s rekordním počtem účastníků? Pak se nejspíš už těšíte na další ročník, protože atmosféra spojená se skvělými informacemi a tipy z praxe byla prostě jedinečná.

A máme pro vás dobrou zprávu. Témata i termín konference už známe a postupně budeme doplňovat detaily!

Máte v týmu šikovné lidi, ale pořád máte pocit, že je co zlepšovat? Hledáte cesty, jak s lidmi lépe komunikovat, jak je pro práci nadchnout a lépe motivovat a jak zvýšit jejich zodpovědnost, tak aby tým nakonec fungoval jako namazaný stroj? Víme, není to jednoduché! A proto pro vás chystáme konferenci plnou inspirace přesně pro tyto oblasti. Doufáme, že na ní nebudete chybět.

Sejdeme se 17. a 18. května v Praze. A místa si raději rezervujte už dnes. I když program není ještě finální, máme už několik přihlášených za tu nejlepší cenu. Zjistěte o konferenci více.


Na co dalšího se můžete těšit v oblasti vzdělávání?

Je tu pár vzdělávacích akcí, které chystáme na úplný konec tohoto nebo začátek příštího roku. A protože zdražování dostihlo i nás a ceny budeme muset od ledna 2023 trochu upravit, rozhodně se vyplatí se přihlásit ještě v roce 2022.

WEBINÁŘ: Pravidelné hodnotící rozhovory

ONLINE WORKSHOP:
Personální strategie

Poznej svůj skutečný potenciál

Jak se na výroční hodnotící pohovor připravit? Na jaké nejčastější chyby si dát pozor a jak to celé pojmout, aby to nebylo jen plytké povídání bez posunu? Na webinář s Lucií Spáčilovou, který se bude konat 18. ledna 2023, se můžete přihlásit zdarma už teď.

Nový rok je vždy spojen s plány a strategií. Už máte tu svou pro HR? Rádi byste svou personální strategii sestavili, ale nevíte přesně, kde začít? Chcete zjistit, jak nejlépe připravit personální strategii, kterou budete moci prezentovat i opravdu zrealizovat?

Chcete doopravdy porozumět lidem a ještě více proniknout do toho, jak je úspěšně a s lehkostí vést? A máte odvahu s tím začít u sebe? Nebo máte v týmu někoho, kdo by potřeboval zapracovat sám na sobě? Pak si rezervujte svá místa radši hned.

Aktuální termíny všech našich akcí najdete tady.


Chcete být stále v obraze a vědět, co pro vás chystáme nového?
Sledujte nás na sociálních sítích:


Co hýbe světem personalistů a managementu?

Pravidelně pro vás zkoumáme hluboké vody internetu, aychom vám mohli přetlumočit, jaká témata jsou ve světě personalistiky a managementu právě aktuální. Přinášíme vám tedy nově ty nejzajímavější aktuality.

Zpět do kanceláře? Raději výpověď

Mnoho zaměstnanců si zvyklo na práci z domova a s tím spojenou flexibilitu času i místa pro výkon práce. České firmy však s koncem covidové pandemie ruší home office a volají své zaměstnance zpět do společných kanceláří a na offline schůzky. Přibývá však zaměstnanců, kteří namísto návratu do kanceláře raději podají výpověď a ve firmě skončí. Poukazuje na to tedy článek na serveru seznamzpravy.cz

NÁŠ TIP: Úspěch firmy stojí a padá na lidech, na tom se pravděpodobně již shodneme. Pokud máte ve svém týmu někoho, kdo odmítá návrat k pracovnímu režimu v kancelářích, i když s ním při nástupu do své práce souhlasil, možná se jedná o člověka, kterého ve své firmě tak úplně mít nechcete. A jaké lidi tedy chcete? Jak je rozeznat a jakou příležitost jim nabídnout? Tím se zabýváme na klíčovém semináři Jak vytvořit a udržet skvělý tým.

Mladý perspektivní kolektiv minulostí?

Na webu časopisu HR Forum najdeme článek na téma 50ka není stopka aneb jak podpořit věkovou diverzitu?. Z výzkumů, na které se autorka článku odvolává, jasně vyplývá, že populace stárne. Blíží se tedy doba, kdy budou zaměstnanci 50+ nejpočetnější pracovní silou. Některé analýzy dokonce predikují průměrný věk zaměstnanců ještě vyšší, to ale ukáže až čas. Faktem však zůstává, že by se měl pracovní trh připravit na úbytek lidí v produktivním věku tak, jak jsme na něj nyní zvyklí. Výzvou tedy bude udržet zaměstnance na jejich pracovních místech a motivovat je k tomu, aby v práci zůstávali.

NÁŠ TIP: O generacích, jejich definicích a podskupinách toho bylo řečeno už mnoho. I my jsme se tomuto tématu věnovali například v článku Mileniálové a jim podobná „sebranka“. Faktem ale je, že firmy potřebují produktivní srdcaře, kteří pro ně budou dýchat, a ty můžete najít všude napříč tímto generačním spektrem. O tom, jak rozeznat produktivní lidi od těch destruktivních, a to v jakémkoliv věku, můžete kromě semináře Jak vytvořit a udržet skvělý tým slyšet i na naší přednášce Jak efektivně vybírat zaměstnance a nekoupit zajíce v pytli.

Deprese a wellbeing zas a znovu

Server CzechCrunch nedávno připravil dvouminutové čtení na téma deprese a rozhodně není jediným médiem, které se zabývá psychickým zdravím zaměstnanců. V tomto případě jde především o to, kolik stojí podceněný wellbeing (blaho člověka) na pracovišti. Autor zde apeluje na firmy, aby se nezapomínaly starat o psychické zdraví svých zaměstnanců. Zaměstnanci jsou samozřejmě ve firmě velmi důležitou složkou, o kterou bychom se měli náležitě starat. Ne vždy je ale touto cestou psycholog, či neomezená dovolená a podobné benefity.

NÁŠ TIP: Starat se o zaměstnance? Rozhodně ano. Důležité je však zvolit tu správnou cestu. Chápeme, že po návratu z home office do kanceláře může chvíli trvat, než si zaměstnanec opět zvykne na ruch a pohyb kolegů kolem. Nevidíme však důvod, proč by z návratu mezi kolegy měly vznikat jakékoliv psychické problémy. Jak psala Lucie Spáčilová v jednom z článků, možná stačí jen práce.


Co se děje ve světě Performerů

Co se událo?

Na listopadový brunch jsme se sjeli do Nepomuku. Uvítal nás majitel společnosti KLAUS Timber a.s. Marcel Klaus se svou HR manažerkou Janou Jiřincovou. Sešlo se nás krásných 23 a kromě společné inspirace jsme prošli i celou výrobou dřevěných palet, kterých v KLAUS Timber vyrobí sedm milionů za rok.

Společnost KLAUS Timber je neuvěřitelným důkazem toho, jak produktivní lidé na svých místech, skvělé vedení a neustálá chuť všechno zlepšovat může z firmy, která vznikla "v garáži" udělat firmu s 370 zaměstnanci a mezinárodním zásahem. Jana Jiřincová nám všem dokázala, že i když firma nesídlí ve velkém městě a hledá zejména dělnické pozice, je možné lidi sehnat i bez placené inzerce. Klobouk dolů! Udělali a stále dělají úžasnou práci a my jsme na ně tolik pyšní. Děkujeme za pozvání.

Co se chystá?

  • 15. února nás Zuzana Bielová bude hostit na brunchi ve společnosti HRANIPEX a.s.
  • 16. února se pak s Jiřím Fyštákem podíváme na brunch do společnosti JAP FUTURE s.r.o.
  • 15. března proběhne další VIP webinář - téma ještě ladíme.
  • 10. dubna nám brunch nachystá paní Ivana Chlubnová v IDEAL-Trade Service, spol. s.r.o.
  • 25. dubna pak na brunch pojedem za Veronikou Kallauschovou do firmy Backbone s.r.o.

Lenka Komorousová a některé její kolegyně už se těší na setkání s vámi v novém roce!


PODCAST "O lidech" s těmi nejúspěšnějšími

Za poslední dva měsíce vyšly čtyři nové epizody podcastu O lidech. Pro jednu z nich jsme si pozvali jednoho z vás, top klientů Performia, Milana Drozena ze společnosti CZECH PROMOTION.


Napsali jsme e-book a ještě něco...

Největší publikační událostí u nás bylo na podzim vydání nového e-booku o onboardingu. A mimo to jsme napsali a publikovali několik nových článků.

Chcete být ještě o kus lepší v budování týmů než jste?

Pak prozkoumejte naše specializované semináře a workshopy.


Co se děje v Performii VIP 10-2022


Co se v Performii událo září a říjnu 2022 a co z toho budete mít vy? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí pro VIP klienty Performia.

celý článek

Co se děje v Performii VIP 8-2022


Co se v Performii událo v létě 2022 a co z toho budete mít vy? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí pro VIP klienty Performia.

celý článek

Co se děje v Performii VIP 6-2022


Co se v Performii událo v květnu a červnu 2022 ve světě Performerů a co z toho budete mít vy? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.

celý článek

Co se děje v Performii VIP 4-2022


Co se v Performii událo na jaře 2022 a co z toho budete mít vy? A kdo přibyl mezi VIP Performery? To se dozvíte v tomto shrnutí.

celý článek