Co se děje v Performii 8-2022

Co se u nás údálo v létě 2022? Co nového pro vás chystáme a co jsme pro vás napsali nebo natočili? A jaké jsou novinky a zajímavosti ve světě personalistů a managementu a co z toho budete mít vy? To vám přinášíme v tomto přehledu.


Přivezeme si deváté zlato v pořadí? Možná nám s tím můžete pomoct

Už jste od nás určitě slyšeli o mezinárodní expanzní hře zemí Performia International. A taky už asi víte, že jsme loni získali již osmé vítězství v řadě. Budeme i letos nejlépe expandující pobočkou světa? Bohužel nás v cílové rovince o kousek předběhla Kolumbie a my už máme jen dva týdny na to, abychom ji znovu dohnali (Performia rok je jako ten školní). Chcete nám v tom pomoct? Máte 2 možnosti:

  • Můžete nasdílet nějaký náš článek nebo třeba díl podcastu do newsletteru pro vaše klienty a dát nám vědět, na kolik adres jste jej poslali (poslané e-maily a publikace se počítají),
  • nebo si do konce srpna předplatit nějaké služby, které se chystáte brzy využít.

Když ani jedno z jakéhokoli důvodu nejde, i za držení palců budeme moc rádi! A my vám pak na oplátku dáme vědět, jak to na vyhlášení v Holandsku 23. září dopadlo.


Vydali jsme desatero o motivaci. Stáhněte si jej také

Cítíte, že potřebujete lépe namotivovat svůj tým do práce? Chybí vám jejich větší iniciativa, proaktivita a zapojení do firemního dění? Právě proto jsme sestavili tohle desatero, které je založené na naší zkušenosti se stovkami firem. Přejeme vám, aby přineslo inspiraci a výsledky i vám.

DESATERO pro skvěle motivovaný tým

První dvě pravidla pro skvěle motivovaný tým si můžete přečíst v článku tady. Když vám budou dávat smysl, stažení desatera už je snadné...


Chcete být stále v obraze a vědět, co pro vás chystáme nového?
Sledujte nás na sociálních sítích.


Co hýbe světem personalistů a managementu?

Pravidelně pro vás zkoumáme hluboké vody internetu, aychom vám mohli přetlumočit, jaká témata jsou ve světě personalistiky a managementu právě aktuální. Přinášíme vám tedy nově ty nejzajímavější aktuality.

Berete si notebook na dovolenou?

Zpravodajský server idnes.cz se zabývá nárůstem počtu lidí, kteří během dovolené řeší pracovní záležitosti. Podle serveru se díky covidu-19 většina lidí naučila pracovat brzy ráno, pozdě večer, nebo i ve dnech volna. Této skutečnosti pomohla i transformace, kterou v posledních letech prošly flexibilní druhy práce. Mnohem zásadnější nyní začíná být to, aby byla práce hotová. Více o tomto tématu si přečtete v článku Berete si na dovolenou notebook? Jak jsou na tom manažeři a šéfové

NÁŠ TIP: Zajímá vás téma flexibility více? Přečtěte si náš článek Ve flexibilitě práce je budoucnost. Jaké jsou naše vyhlídky?

Stravenky ani 5 týdnů dovolené už nepatří mezi moderní benefity

Na serveru podnikatel.cz najdete článek, který se zaměřuje na benefity. Dočtete se tu, že se během pandemie stal z některých benefitů standard, a není už tedy na místě prezentovat je jako benefity. Považujete stravenky a pět týdnů dovolené za dostačující? Pak vám možná podle tohoto článku ujel vlak. Co třeba příspěvek na dovolenou nebo dorovnání platu v nemoci? Více o tom najdete v článku tady.

NÁŠ TIP: Od nás už asi víte, že stále nedoporučujeme věnovat příliš pozornosti benefitům, protože je asi celkem jasné, jaké lidi taková široká škála benefitů do firmy přivádí. Přečtěte si náš článek Jaké lidi máte v týmu a rozhodněte se sami, které z nich tam opravdu chcete. Podrobnějším rozlišením motivace a produktivity kandidátů se pak můžete zabývat například na jednom z našich klíčových seminářů Jak vytvořit a udržet skvělý tým.

Umělá inteligence nám možná brzy bude hledat práci

Od nechvalně známých praktik, jak si vyšperkovat životopis tak, aby byl člověk ideálním kandidátem, se v moderní době posouváme zase o kus dál. Tedy k tomu, jak sepsat životopis tak, aby z něho umělá inteligence přečetla co nejvíce a nabídla vám třeba pozici, o kterou by vás ani nenapadlo se ucházet. Kromě informací ze životopisů by měla umělá inteligence umět zohlednit například i to, na které inzeráty klikáte a kolik u nich strávíte času. Co myslíte, je toto budoucnost hledání zaměstnání? Více o tom najdete v článku pro Forbes od Marka Tomanky zde.

NÁŠ TIP: Čím více pomůcek tohoto typu bude existovat, tím důležitější bude rozumět potenciálu lidí, kteří se k vám hlásí. A je pravda, že do kategorie umělé inteligence patří už i náš elektronický U-test, který využíváme k vyhodnocování osobnostního potenciálu uchazečů i stávajících zaměstnanců.

Delší dovolená syndrom vyhoření nevyléčí

Že syndrom vyhoření nevyléčíte jen dlouhou dovolenou, je asi nad slunce jasné. Redakce Forbes se zabývá primárně tím, jak se při syndromu vyhoření dostat z toho nejhoršího. V článku naleznete nejen rady, jak se dostat ze dna, ale například také odstavec o tom, co může v takové situaci udělat zaměstnavatel.

NÁŠ TIP: Přečtěte si na našem webu článek od Vlasty Opelkové, výkonné ředitelky společnosti Business Success. Dozvíte se, jaké kroky podniknout, abyste předešli syndromu vyhoření u sebe i svých zaměstnanců. Protože preventivní opatření jsou jednodušší a účinnější, než krizový plán ve stavu nouze.


PODCAST "O lidech" poprvé v angličtině

Podcast O lidech oslavil v červnu dva roky svého pravidelného publikování. A za poslední dva měsíce vyšlo pět nových dílů, včetně jednoho s významným hostem a jednoho speciálu v angličtině:


Napsali jsme...


Na co se můžete těšit v oblasti vzdělávání?

Umění profesionálního ověření referencí

Už jste někdy přijali dokonalého kandidáta a vyklubal se z něj někdo, koho jste se zase rychle chtěli zbavit? A ověřili jste si na něj před přijetím reference? Mít v tom jistotu se rozhodně hodí. Takže na tomto online workshopu pro pokročilé nesmíte chybět! 

KLÍČOVÉ SEMINÁŘE: Jak vytvořit a udržet skvělý tým

Chcete patřit mezi ty nejúspěšnější? Na 2 klíčových seminářích o budování týmu získáte kompletní, jednoduché a efektivní know-how, jak s jistotou rozlišit mezi produktivními a destruktivními lidmi a jak nejlépe využít jejich potenciál.

Komunikační soustředění nejen pro personalisty

Děsí Vás dlouhé neefektivní pohovory, po nichž jste spíše zmatení, než rozhodnutí o výsledku? Ztrácíte někdy s uchazeči (či zaměstnanci) trpělivost? Pak si tento speciální trénink nemůžete nechat ujít. Přihlaste se radši hned.

Aktuální termíny všech našich akcí najdete tady.


Jak se přidat k top klientům, kteří se pravidelně setkávají?

Už jsme vám říkali, že máme skupinu aktuálně 124 firem, které mají neomezenou licenci k našim online nástrojům a kompletní know-how, díky kterému vědí, jak vybudovat skvělý tým. V posledních dvou měsících jich přibylo dalších pět.

Zajímá vás, čím museli top klienti projít, než se stali odborníky na to, jak vytvořit a udržet skvělý tým? Cesta úspěšného klienta vás navede.

Chcete být odborníky na budování úspěšných týmů?

A už dostáváte do e-mailu pravidelné tipy z praxe?


Co se děje v Performii 3-2024


Co se v Performii událo na začátku roku 2024? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.

celý článek

V Brně se konal den otevřených dvěří. Jak probíhal?


V pátek 26. ledna naše nové kanceláře v Brně v rámci dne otevřených dveří přivítaly mnoho návštěvníků. Zvaný byl každý, a tak není divu, že bylo na pobočce rušno, veselo a celý den se nesl ve znamená dobré nálady a voňavé kávy doplněné krásným a chutným občerstvením.

celý článek

Co vás čeká s Performií v dalším roce? 


Další rok je za námi. Rok plný seminářů, konferencí, inspirativních setkání a schůzek s našimi klienty. Možná už jste zjistili, že s Performií se nikdy nenudíte. Jinak tomu nebude ani v roce 2024. Přesvědčte se sami, jak nabitý program pro vás na další rok chystáme.

celý článek

Co se děje v Performii 11-2023


Co se v Performii událo na podzim roku 2023? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.

celý článek