Odborné články z oblasti výběru a hodnocení zaměstnanců
Vyhlásili jsme válku článkům s desítkami cizích výrazů a nicneříkající teorií, kterou stejně nikdo neumí použít v praxi. V našich článcích rádi jdeme přímo k věci, mluvíme česky a předáváme v praxi použitelné tipy. Přesvědčte se sami.
PS: Jestli od nás ještě nedostáváte pravidelné odborné TIPY A TRIKY, je nejvyšší čas se k nim přihlásit.
(Zadejte jakékoliv klíčové slovo, které Vás napadá a které souvisí s personalistikou a vedením lidí.)
Jak v týmu nejsnáze prosazovat změny?
Pokud chcete do týmu zavést něco nového, změnit něčí názor nebo hledisko, nemusí to být vždy snadné. Jak to udělat nejsnáze, se dočtete v tomto článku.
celý článekZískejte návod na řešení problémů jednou pro vždy
Stalo se vám ale někdy, že se podobný problém opakoval a vy jste přemýšleli, jak jste to minule zvládli? Je možné, že si s ní dokážete ve většině případů snadno poradit. Pokud však bude někdo jiný na vašem místě, bude stejně rychlý a efektivní?
celý článekFixováním se na obvyklé požadavky můžete přijít o ty nejlepší obchodníky
Získat opravdu skvělého obchodníka do svého týmu je velkou výhrou pro každou z firem. Podle mých zkušeností je mnoho lidí, kteří se pohybují v prodeji, ale jen část z nich může být opravdovým přínosem.
celý článek5 nejčastějších chyb spojených s odchodem zaměstnance
Jaké jsou nejčastější chyby spojené s odchodem zaměstnance? Jak sdělovat zbytku týmu, že někdo odchází? A na co nezapomenout při výběru náhrady? Více najdete v tomto článku.
celý článekNení prodejce jako prodejce
Je zřejmé, že specifika prodejců se v různých oborech liší. V čem se liší a jaký typ prodejce se hodí pro jaký obor podnikání?
celý článekZaměstnanec, který nemá rád změny: Jak na něj?
Zaměstnanci, který nemá rád změny, říkáme "rutinér". Je mu dobře, když se kolem něj nic nemění a vše zná. Pokud ale potřebujete prosadit změnu, je třeba to s ním zvládnout. Jak? Návod najdete v tomto článku.
celý článekPRODEJCI: Poslední samurajové v komunikaci
Možná i vy znáte lidi, kteří říkají: „prodejce bych nikdy nemohl dělat“ s trochu nadřazeným tónem. Každá pracovní pozice má nějakou popularitu a také veřejnost má o ní nějaké mínění. I pozice prodejce nebo obchodního zástupce ji má.
celý článekJAK VÉST POHOVOR: Profesionální herec, nebo skvělý uchazeč?
Stává se vám, že na pohovoru máte někoho, kdo se prezentuje velmi dobře, zdá se jako svělý produktivní zaměstnanec a nakonec zjistíte, že to, co říkal, není tak úplně pravda? Ptejte se tak, abyste to rovnou při pohovoru odhalili.
celý článekPersonální marketing: Jak obsadit nepopulární pozice?
Jsou pozice, které jsou pro vás hůře obsaditelné? Potřebovali byste větší příliv kandidátů nebo se nehlásí dostatečně kvalitní uchazeči? Máme pro vás pár tipů, jak to zvládnout.
celý článekPořád je vyhazovat nemůžete. V čem je tajemství úspěšného obsazení postu marketing?
Je lepší najít na post marketing hotového profesionála nebo si vychovat vlastního specialistu? Může tento problém zvládnout i menší firma? Když to nefunguje, kde je problém?
celý článekJak může jeden zaměstnanec demotivovat své kolegy
Motivace zaměstnanců je téma často probírané téma ve všech firmách. Můžeme pozorovat, co zaměstance žene dopředu, podívejme se ale nato, co může vaše zaměstnance neopak demotivovat, co jim bere jejich energii.
celý článekJak vylepšit inzerát na pozici prodejce?
Hlásí s vám na pozici prodejce/obchodník málo nebo nakopak moc kandidátů? Jsou kandidáti nekvalitní a chtěli byste přitáhnout ty lepší? Přečtěte si tip, jak vylepšit inzerci k této pozici!
celý článekJak rozpohybovat stagnující výsledky pracovního týmu?
Někdy se u svých klientů setkáváme s tím, že nějaký zaměstnanec, oddělení či dokonce jejich celá společnost dlouhodobě nefunguje tak, jak by chtěli. Firma stagnuje, nikam se neposouvá a produkce vázne. Máme pro Vás 3 základní tipy, jak to změnit.
celý článek